23 Ocak 2015 Cuma

DERİN MAVİ BİR DEEP KİTABI






DERİN MAVİ

Deep Tone

Aman da aman da hanimiş de hanimiş deee ayyyyyy dipin kitabı çıkmış daaaa ay ay ay çok derinmiş de aman aman enderinmiş deee vamiymiş deee çünkü dipidip minikken mavi diyemezmiş de vami dermiş de.

Ayolcuklarım yaaa Sade ve Derin vardı, o benim kızımdı, kızım kitabımdı yaaa. Şimdi ona bi kardeş gelmiş de. Bu da bi kızkardeşmiş dee. Şimdi var ya, dipidipin arkadaşları hep diyomuş da ne zaman kardeş gelcek Sade ve Derin'e diyeeesiye.

Aylar önce demiştiydi arkadaşlar da ne zaman pişcek dipin mutbağından yepisyeni bi kitap diyeee. Büssürü büssürü çok çok arkadaş demişti ki. İlk kim söledi hatırlamıyom şimdi. Sona işte hep dediler de, meselası, Complete the Sentences, boş durma, tembellik yapmağğğ diyoduu, sona Yaren Hanife Mert, ne zaman geliyooo diyoduu. Shirin Serkan hep diyoduuu. Sona sonaaaa o kadar çok diyen vardı ki, çok çok işteee. En çok en büyüktü hep en şampiyondu hep söleyenler.

Ayyy kardeş öyle hemen olurmu ki yaaa, bi düşünmek lazım dı mı yaaa, ben de düşündüm düşündüm, düşündüm, dedim ki hömmmm, ilk kitap bi denemeydi, denemiştim, deneme yazmıştım. Bu sefer de denememe yazmalıyım yaneee. Hemmm ne olsun ne olsuuun bu kez de şiir ve öykü olsun dedim işteeeee.

Şimdiiii benden bi kitap isteyenler biliyolar zaten kendisileriiiniii. Zatensi kitabım sizler için işte. Siz sefgili çok şirin blog arkadaşlarım için. Ayy siz okuyosunuz ki beni işte. Bu kitap da benden size bir hediye gibi bişi işte.

Kitap nette satışa çıkmış. Kitapçılara ise yakında dağıtılmaya başlar. İşteeee böleeee :)

Bu kitapta 41 şiir ve 41 öyküm var.

Şinanay şinanay oh oh yandan yandan!

http://www.pandora.com.tr/urun/derin-mavi/400254

http://www.idefix.com/kitap/derin-mavi-deep-tone/tanim.asp?sid=AGK77EC0LM2MYWE13B4W

348 yorum:

  1. Dur bir dakika tekrar tekrar okumalıyım ağlayacağım sevinçten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jysra reçani.

      ben deeeee ya amaaaa ağlıcam bana neeeee benim neyim eksiiik :)

      Sil
    2. Var ya Ocak olumlu haberlerin ayı oldu bunu hiç unutmayacağım bak geçen sene ise Sade ve Derin yaklaşık bu vakitlerde elimde olmuştu.Ve dün şiir yazacağım diye sabaha kadar uyumadım 10da filan uyudum ve yeni uyandım ki hemen buraya geldim çokça zamanında geldim yaşasın yaşasın diye hopladım zıpladım ya Derin Mavi ya çok büyülüyücü ya şiir ya şiir okadar önemli ki bu benim için nezamandan beri şiir yazmadı deep dedim ay öykü birde kardeş geldi Sademize Derinimize ay ben yine yine ve yine yazacağım buna bunu duymayan kalmamalı ve hatta bu sözler hissettiklerimin yarısı değil çok seviliyorsun Sade,Derin,Mavi insan bir raftı şimdiden ayırdım ben orası Deepin kitaplarıyla dolup taşacak okadar onu bunu bilmem çok çok duygulandım yolun hep hep açık olsun hep mavilik olsuunnn :)

      Sil
    3. jysra reçani.

      aman hep olumlu haberler olsun sanaaa :) sade derin 23 ocak günü çıkmıştı bu da bugün 23 ocak günü. ikisi de aynı gün çıktı. bir tesadüf bu yaa :) evet şiir yazcaktın. tahmin ediyom senin o halini ben ki :) düşünüyodun dün gece ivit :) şiir evet sen seversin azcık minicik bi dalga kadar seversin hıhı biliyom ki :))) ivit yeni şiirler işteee. geçen yaz ve sonbaharda yazdıklarım işteee. ama biraz eskilerden de var ki işte. evet sade derinin kızım olması da senin fikrindi kiii :) biliyorum ben senin hislerini akıllım :) ben de duygulandım. sen de hep mavi olcan ama söz ama :)

      Sil
    4. Ablaaa olduu Sade ve Derin Maviye iyi davranmalı kıskanmasın tamam mı o cici abla olduuu 23 ocak ay kızlarımızın doğum günü demek oldu bu tarih bundan sonraki uğurlu sayı 23 tamam.:)))
      Her yere paylaşacağım her yere taşıyacağım bir gün elime aldığımda hiç birbirinden ayırmıyacağım ikisini.
      Ay mavi en çok sana yakışır ben senin öğrencinim ve bütün sevdiğim insanlar maviyi seviyor o yolda yürümeye çalışıyorum söz sana sen sürfrizlerin alasını yaptın ki sürprizzzz böyle olur iyi ki seni okumaya başlamışım iyi ki de hiç uzaklaşmamışım bu çok çokk önemli bir sevinç :)))))

      Sil
    5. jysra reçani.

      23 ocak ivit yaaa valla öle olduuu :) ayy ayrılmasınlar hiç hiç :) mavi maalesef sana da yakışıyoooo :) maviiii taam hiç ayrılma maviden :) süfliz yaparım ki bilirim ben yapmayı trileçeee :) ay bak sakın uzaklaşma :) bi deee bak işte ben de senin gibi olduum. gülerken ağlıyom yaaaa :)

      Sil
    6. Bak ben kızım olursa bir gün şey derim anneme ben kızımdan önce ağlayacağım kızım gelip göz yaşımı silecek o benden güçlü olacak.
      Kız Sade ve Derin sen Derin Mavi hadi ne duruyorsunuz silin gözyaşlarını Deepin kucaklayın birbirinizi ay ben senin bu ailene ölürüm çok duygusal çok hoşşş öf be filmm gibiii olduuu yakışııır :)))))

      Sil
    7. jysra reçani.

      ha haaaa ya ben de hep ağlakım ki zaten yaaa ha haaaa türk filmi evet yaaaa fonda da ne çalsın kii :) ah nerede vah neredeeee kovaladıkça kaçan ya sonraaaaa :)

      Sil
    8. daha dün kalbim şuradaydııı ay gençlik başımdaa dumaaan bugünleriiin yarınlarııı var gidiyorum beenn ay gitmiyorum :d bir güün belkii hayatta ah geçmişteki günlerden bir teselli ararsın bak ozaman Derin Maviye hihihi :)))
      Bir de şey var şeyy var listeen to you heart var sonra boat on the river var diyor ya sandalıma geri götür artık ağlamayacağım ...ya neolursun lütfencik yalvarırım ilerde bir gün seninde bir imza günün olsun bende ağlamam ağlamayacağım ağlamamalıyım tamam kabul sevinçten ağlayabilirim. Sana bunun için üstüne gelmem gelemem ama bir gün olmasını isterim 1sene sonra 10 sene sonra olsunda imzan olsuuun banane söz istemem bunun için senden sen bunu uygun görürsen sadece ilerde bir günn için diyorum... tabi ama böyle birşey olsa bu gibi bir olay için ışık hızıyla tek günlüğüne dünyanın sonuna yetişirim böylece kızlara ozaman ebeyinizden aldığınız bir erdem bu imza derim :))
      İşte bak bu hayalimede ben çok nazik davranacağım çünkü sen hayalleri yıpratmayalım diyorsun eveeet bu imza hayalime çoook çook nazik davranacağım dedim ben sana annem rüyasında gördü bunu anlatmıştım içine doğmuş kadının yeni kitaaap.Sonra bahsettiğim o iyilik perisi o koruyucu melek bana Sade ve Derini olduğu gibi Derin Maviyide ulaştıracağını haber vererek cennete düşürdü beni yine :) Ay birde bunları dediydim diye sıkma canını sen nasıl mutlu olacaksan öyle olsun yazarımızdan önemli değil hiçbirşey dimi ama tatlı çocuk kızlarınla hep çocuk kalın inşallah amiiiiinnnn :))

      Sil
  2. Ayyy! Hayirli olsun :)

    Hemen okuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      ayyyy peki madem. bi de muhallebi tarifini unutmaaaa amaaa :)

      Sil
  3. oooo bol satışlar olsun :))
    ne güzel böyle öykülerinin yayınlanması çok gurur verici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazel çelik.

      ayy satış önemli değil ki. ilk kitabımdan bir tek lira bile almadım ki. kitabı görmek hoş iştee. evet bu kez şiir ve öykü olduu bakalım :)

      Sil
    2. Yemin et. Cidden bir lira bile almadin mi? Ya boyle is mi olur banane ben oynamiyom ya:(

      Sil
    3. heleneeee! nerdesin aşkıııım?! bulamıyorum seniii?

      Sil
    4. Gel aşkım bul beni bir daha bak burdayım aşkım :):):):):p

      Sil
  4. Bol okuyuculu,boool satisli olsun sevgili deep tone.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      okuyucular blogçular ki işteeee :) satış çok olmaz ki yanii. bak ilk kitabımın ilk baskısı, 500 adet, bitmedi dahaaa :) para kazanmadım hiç. boşver parayı yaaa :)

      Sil
    2. Google + da bolca paylastim haberi :)

      Niye,yaaa? Olsun.Binler,on binler ,milyonlar satsin,sen de kazan insallah.Cuma günü yüzü,suyu hürmetine...Amiiiiiin!

      Gecen aklima ne geldi bak.Senin kitap yabanci dile nasil cevrilir ki?

      Senin kelime oyunlarini yansitamazlar dedim.Dogrumu?

      Sil
    3. şule m.

      mirsiiii :) kitap sevilsin o yeter ki bana. sade ve derin çok olumlu bulunmuştu işte. :) çevrilebilir ki bence. o oyunların karşılığı bulunur. ah amma olur yaaa bi çevrilse ah ah :)

      Sil
    4. Ilerde o da olur insallah :)

      Sil
  5. canııııııııııııııım!!!!!!!!!!! deepim :)
    ne kadar sevindim bilsen hemşerim. kelime bulamadım:) kitaplar senin kızlarınsa sen de bizim oğluşumuz oluyon he:) :p
    gurur duymuş bulunmaktayım :) başarıların daim olsun cancazım. du ben bunu bi +1 leyim öperim çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kreatif başgan.

      biliyom ki çok sevineceğini. görmesen şimdi gelip sana sölücektim. ben de senin gibi bir arkadaşım olduğu için kendimle gurur duyuyorum ki yaaaa :)

      Sil
  6. Tebrik ederim:) bol bol satışlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      tişkürler. thanx. :) satış çok olmaz ki. siz arkadaşlarım aldığı kadar iştee :)

      Sil
  7. cooook güzel bir haber bu cok sevindimmm.bazen para değil gönulden geceni bile gerceklestirmek yeter ee para da olsa iyi olur tabi :) hayırlı olsunnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah önen.

      teşekkür ederim kiiii yaaa :) evet kitap hayal gibi bişi işteee :) kim takar parayı boşveer :)

      Sil
  8. Süper haber, hayırlı olsun :))
    Hem şiir hem öykü, müthiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      heyooooo şenayişkoooo, çok şekilli olmuş de miiii :)

      Sil
    2. Kesinlikle mükemmel olmuş. Kitabın kapağı bile sade ve etkileyici. Senin yazılarını okumayı da heyecanla bekliyorum. Çok tebrik ederim canım benim :))
      İlk kitapta başaramadım, bu kitapta imzayı alacağım :D

      Sil
    3. şenay bn.

      ayyyyy sen tatlısın zaten hepp :) imza hömm bunu bi düşünmeli ivit yaa :)

      Sil
    4. Düşünmene yardım ederim ben :))

      Sil
    5. şenay bn.

      ha haaaa çok düşüncelisin yaaa ha haaaa ay çok güldüm amaağğ :)

      Sil
  9. oleysin.süpersin . harikasın. 3. roman olsun :D hayırlı olsun. çok okurlu olsun . Para da gelsin :D napsak bu defa çifter mi alsak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemcisi.

      bak işte duvar duvar. okumadın di miiii bu kitabııııı :) mersiiiii yaaaa :) ha haaaa bak alıp uçakla dağıtmalısın taam mı çorludaaaa :) roman mı booooo. roman okumak güzel de yazmak ne o öyle dan brown gibi orhan pamuk gibi 5 yıl araştır yaz offff kim çeker bu külfeti beee :) bi de bakınsana banaaa, ben bi kere okunacak kitap istemiyom kiii. her zaman okunabilmeli açılıp. şimdi de on sene sona da. bol bol bakaılmalık kitap istiyom ki beeen :)

      Sil
    2. ama ya romanda okunur ki arada sırada , sen de bu fikri yaz bir kenara ...Evet ya , çok fena duvar olayı var bu kitapla bana , napsak nasıl yapsak , ...Baksana sen bu kitabını imzala benim için ben komple trakyaya dağıtım yapayım ya :D tüyap ta imza sırasına mı girsek , kuyruk oluruz valla , tess 'i falan sollar senin için olan kuyruk :D

      Sil
    3. bir de o ilk kitap çok satmadı diyorsun , 500 adet basıldı , ne zaman atılmıştı sıfırlar yaaa:D 6 sıfır mı koyuyorduk sonuna :D

      Sil
    4. kitap eylemcisi.

      ama şimdi bak roman yazarsam bloga nasıl yazcam. ikisini nasıl yapayım ki. :) bak kitap çıkaranlar bloglarına yazmıyo ki bırakıyo ben öle değilim hep yazcam kii işteee burdayım ki hep iştee :) imza evet ya bunu bi düşüneyim ben :) tess ablamız büyüğümüz pirimiz. nerde geçcem be onuuuu :)

      Sil
    5. kitap eylemcisi.

      500 adet basıldı. tam bi yıl oldu. bitmedi daha. bak neden biliyon mu? hani işte burda blogçu arkadaşlarımız alıyo okuyo. bi de hiç bi yerde yazılmıyo kitabım bloglar dışında yani. feys twit instagram tumblr da belki arkadaşlar tanıtsa daha çok kişiye ulaşabilir bilemiyorum. genelde okuyan herkes olumlu buldu. yani sanırım başkaları da okusa sevecek. ama işte nette dergide gastelerde yazan tanıtan okuyan yok hiç işte. sadece blogumda tanıtıyom ben işte. bi de sizler varsınız ki yanii. nasıl duyulcak kuu :)

      Sil
    6. valla ben eşe dosta bile gönderdim okusunlar diye , tanıtılsa duyulur ve de pek güzel olur. Ya ORhan Pamuk gibi yazma sende hem burada hem kitapta yaz ki nolcak. Bir de bak ben hayalperest bir balığım , tess abladır, candır da yani bir yere kadar :D olmaz dememek lazım , hayal kurmaya devam :D yolun açık olsun...

      Sil
  10. Deepkom bak zaten sms hakkki bile olmayan fakir birinsanim... Ne alaka diye sorma.. Fakirim yani.. Bunu demek istemistim, biri kitabı bana hediye etsin diye demiş olabilirim, olmaya da bilirim , bilemen:)

    Hayirli ugurlu olsun. Bakıyorum da iyi alistin, hunharca kitap çıkartiyosun:))) deepkom deepkom cok güzel bil suplizzz bu teşekkül edeliiiiiz:))) iste en güzel karne hediyesi! Tabi karne alanlara.. Mesela ben.... Almıyorum ama Beyza aliyor... Ahahah ezik....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elenişko.

      anladım kii evet bilemem yani :) çok vahşiyim ben hep nat geo wild'da timsahları seyretmekten oldu bu :) ay bak bugün ben de düşündüm yolda bugün bütün öğrenciler geziyo ya sokakta helene de böleydi işteee dedim. liseyi unuttu unutmak istiyo amaaa öle işteee :) beyzaya selam söle ha haaa eziktir o yazık ya alay etme insanların özürleriyleeen :)

      Sil
    2. Vahşi Deep ;) sevdim seni.

      Yok ben öyle elimde karneyle bos bos gezmezdim bi kere... Ben akıllı ve oturakli bir insanimdir. Yersen:))

      Ben sevdigimden alay ediyorum ki:) yersen djdjsk

      Sil
    3. kes görüyorum ben her şeyi deep :(

      Sil
    4. helene söylemese haberim olmuycak deep senin arkandan sövüyo koş kızım yetiş ergenlik gururunu ezdirme dedi. Havalara girmiştin bu sene okul birincisi olcam diye yine bi bok olamadın ama engelli olman senin suçun değil dedi. tamam bu kadar uzun demedi ama o bi kelime dedi ben hepsini anladım tamam mı?

      Sil
    5. okumuyorum lan kitabını.

      Sil
    6. hgjdlskhglksdgl şaka yaptım kesin de inandın gfhkghld

      Sil
    7. abi gjfl ismi de çok havalı fhldfhlhkdsf vami çocuk seni fhldkhsgs

      Sil
    8. mavi diyemeyen insanlar kitap yazıyor! ghdlfkjdsgsdg
      ay ama ben de çok mutlu oldum şimdi gfhdlghkfdlkhgl

      Sil
  11. Tebrikler.Derin maviliklerden giderek güzel işler başarmak ne güzel. Daha dün iyi niyetle bloğunuzda başkalarının kitaplarını tanıtıyordunuz. Yaratıcı düşünce tam da böyle bir şey. Sürprizleri sever, ansızın ortaya çıkar.
    Tekrar kutluyorum. Yolunuz açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ah ne güzel bu sözler bayıldım :)

      Sil
  12. Yemiyor , içmiyor kitap çıkarıyor maşallah sana :)
    Çok tebrik ederim, içindeki mutluluk her şeye değer eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dondurma delisi.

      ay yiyiom içiyom valla bi de yemek kitabı mı çıkarsam kiiii :) ay baş dönderici bişi kiiii :)

      Sil
    2. ayyy hfdlkshglkdfshdslkhfdldsfhlksdf yaaa
      çok güldüm yani söyliyim dedim gflkhdg
      yemek kitabı çıkar sen.
      vami yemek olsun adı.

      Sil
  13. Ama bu baya baya sürpriz oldu yaa :)
    Hiç de söylemiyosun bak yeni kitap yazdığını ayıp ama :)
    Gelsin kitapçılara da hemen gidip alalım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. titania.

      ayyyy hiç sölenir mi akıllım sona süfliz olmaz ki yaaa :)

      Sil
    2. söyleseydi bu kadar şaşırmazdık.
      adam zeki.
      adam bize küçük süprizler yapıyor.

      Sil
  14. Hayırlı olsun çok sevindim :) canım daha nice nice çok kitaplar yazarsın da buradan paylaşır bizde çok mutlu olup alır okuruz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tokideki ses.

      işallah çok çook tişkirler :) çok çok yazcam taam en çok ben yazcam :)

      Sil
  15. Ne kadar sevindim bilemezsin :) Bi vakit bulup ikisini de okucam :) Hatta burada paylaşıp okudum diye nispet yapıcam :) Hadi hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe kreasyon.

      ay valla mıııııı yaaaa heyooooo :)

      Sil
  16. Amanda aman ikinci kitap çıkmış...kitap yazarı olmak şahane bir duygu olmalı...Tebrikler Deep :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sertaç cihan.

      baş dönderici bişi gibi bişi yaaaa :) mirsi mirsiiii :)

      Sil
  17. Harika bir haber bu deep :)
    İnşallah bu kitabın da çok sevilir ve çok okunur.
    İlk kitabın hala bekliyor gerçi okumak için ama en kısa zamanda ikisini de okuyacağım ;)
    Tebrik ediyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat.

      işallah yaaaaa vallaaa :) okursun ki acelesi yok :) thanx ediyoruum :)

      Sil
  18. Oh yaa, oh yaa! Süpersin abicim sen. Nasıl sevindim anlatamam denememe kitabına. :) Ve de kitabını hemen burada duyurmuş olmana. Böyyyük gelişme itiraf edeyim. Çok mutlu oldum Deep. Yolu açık olsun denememe kitabının. Çoook okuyucusu olsun. Haaminn! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete the sentences.

      ha haaaa mersiiii :)

      Sil
  19. Bir tanesin yaa tebrikler. Ben ilkini çok sevdim annemde sevdi bakalim bu nasil =) ay bu arada annem seni okuyor. =) gerci ilk be okudum seni ona da sonra ipleri kendi eline aldi bizim ki =)

    YanıtlaSil
  20. Süperr, çok çok okunsun dileğiyle kutlarım... bu arada bir de roman rica edebilir miyim? kesin okuyacağım o zaman:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      heheeee roman bilmem mi bakalım :)

      Sil
  21. Yani çıktı mi mavi mi hem de şiir mi? Ay dur soklardayim. Ben daha ilkini bile okumadım :( deep ay deep kitap yepyeni ikinci kitap dimi. Mavi derin adı çok güzel. Çok saskinim en çok siirden ötürü galiba. Şiir yazdigini bilmiyordum. Ben hâlâ okumadım sade ve derini ama. Kendimi kescem ya. Çok güzel dur saskligim geçsin ay.

    YanıtlaSil
  22. Deep canım deep hayırlı uğurlu olsun. Hemen edinecegim inşallah. Çok merak ediyorum şiirlerini özellikle. Ay bu gece rüyamda görürüm kesin. :) Çok güzel yaaaaaa sn sahici sperwritersin. En süper hem deeee. İki tane kitabın var yani ikiiiii düşünsene iki kitap. Hemde derin hem de mavi. Düşünsene içinde hem öykü hem deneme hem de şiir var hem dr 41şiir. Allahim soktayim. Sen sahici supersin :)))

    YanıtlaSil
  23. çok tebrik ederim deep,
    ismi de kapağı da çok güzel, içeriği de eminim öyledir :)
    başarıların daha çok olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren.

      sağool. kapak dizaynı benim düşüncem ki yaaa :)

      Sil
  24. Evde kutlama yapiyoz onlara cips aldım çay filan tamam biraz ucuz bi kutlama oldu ama bu kadr zamanda bu kadar :D deep ya çok heyecanlıyım vallahi. Korkarım heyecandan düşüp bayilcam. Salak kardeşime senin yazarlığını anlatmaya çalıştım annem ve abim tebrik etti. O salaksa heryerde yazar var dedi. Ama o denince yazını okumadım hiç. Bilmeden konuşuyor. Çok öfkelendim ona. Neyse boşver onu. Deep ya şiir demek. Çok güzel ya. D&rda yok şimdi dimi. Ne zaman gelir acaba yine aynı yayinevi dimi. Kapağı da çok güzel adı gibi. Çok musmutlu bi haber yaaa. Çok güzel. Çok heyecanlı. Sen hele nasılsın çok heyecanlandin dimi annenler peki?snle gurur duyuyolardir. Sen keşke benim kardeşim olsaydin hayir yaaaaaa sadece güzel yazıyor diye değil tabisii.:D Ama deep çok meraklıyız suan. Ay nasılsın anlatsana

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsun Deep!! Çok sevindim yaaa!! :D Umarım bir gün okumak bana da nasip olur!! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efe kızı.

      neden nasip olmasın ki ama yaaa :)

      Sil
  26. Ayy çok sevindim hayırlı olsun bol okuyucular dilerim nasipse bende alıcam şu bir haftayı atlatayımda..
    Bol satışlar olsun selametle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem karadeniz.

      haftaya sağlık haberini bekliyorum hadi hayırlısı :)

      Sil
  27. Heeey kutlama mi yapiyon git kendine budin ısmarla hadiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alık balık.

      medcezir çekirdek pepsiyle kutluyoooom. medcezir çok heyecanlııııı yaaaa :)

      Sil
    2. Aaaa yine medcezir diyo yaaa gün senin beeee. Biliyor sen kendindenbahsetmeyi sevmiyon çok mutevazisin yaaa :))

      Sil
    3. bir alık balık.

      offf çok heyecanlı. merti bulacak yaman galiba. offff motor gibi çekirdek yiyom :)

      Sil
    4. Ya yaaa senin yüzünden bende baslicam buna sonundaaa :). İki seni ilk günden soru yagmuruna tutmaya ara veriyorum ama hepsinin cevabını alcam :)) hey yavaş sivilcelencen :D

      Sil
  28. Yorum yazmasakta takipteyiz. :)

    YanıtlaSil
  29. Harikasın arkadaşım. İlk kitap siparişimde inşallah alacağım. Kutluyorum seni. Keşke kitabımı imzalaya bilseydin. Bir gün karşılayabilirsek oda olur. Ben inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplarla beslenmek.

      teşekkür ederim. bir kitapseverin kutlaması çokoş oluyo kiii :)

      Sil
  30. Sevgili Deeptone, seninle gurur duyuyorum.... Çok mutlu oldum bu güzel habere. Heyecanını yürekten paylaşıyorum. Okuru bol olsun :) Nicelerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezban şahin taysun.

      ben de seninle zateeen :)

      Sil
  31. wattpad'e de bekleriz...
    orada da bir kitabın olması dileğiyle...
    hayırlı olsun.
    hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miss vampiring.

      vatped aklımda. okuycam gelip seni :)

      Sil
  32. çokkk güzel çoook sevindim daha nice nicelerine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seher aydın.

      heyooooo ahey ahey thanx yaneee :)

      Sil
  33. Deeeep tebrik ederim ben biliyordum çok dile getirmiyordum ikinci kitabın hemen geleceğini ilkini okuyunca hemen anlamıştım ben demiştim:) hayırlı olsun ismi de çok güzel kapağıda güzel kızkardeş gelmiş, kitapçılarda görmeyi çok isterim bulamazsam istetirim ama kitapçıda kulesini görsem daha çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sema.

      kitapçıda kulesi olamam amaaaa sen tahmin edersin tabii ya en yakınlarımdansın kiiii :)

      Sil
  34. Yaaa işten yeni geldim ve kitabını gördüm. Acayip sevindim Deep. Nasıl mutlu oldum anlatamam. :)

    Dur bir köşede ağlayıp geliyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drama.

      bak işte biliyodum ki ağlayacağını. ben de ağladım. bi de bak jysra bizim gibi işteeee yaaa ağlaklaaar :)

      Sil
    2. Ayyy Deep şimdi kitabın ismi derin mavi ya, benim ufak kardeşe Deep abin senin için kitap çıkartmış diyeyim. :D

      Sil
    3. drama.

      ebeeeet çok yakışır ona de miiii :)

      Sil
  35. Yaa çok mutlu oldum senin adına Deep. İnşallah bir sürü bi sürü kitapların olur. Ve evet bir tane de yemek kitabı çıkartsana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralı olmayan.

      yemek kitabı di mi valla o da olsun yaaa vallaaaa :)

      Sil
  36. Kaç tane basıldı bu peki? Yaa siirlerini çok merak ediyorum ama yaaa diğerlerinin tadına bakmıştık çünkü. Baksana şiir paylaştın mi daha önce. Şiir yazdigini bilmiyodum . Sevdiğini biliyodum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alık balık.

      500 yine :) biraz paylaşmıştım. ama çok değil. şiir yazmıyom her zaman. ama bu kitap için yazın ramazanda sonbaharda felan yazdım işteeeaaaa :)

      Sil
    2. Yaaa çok fena surprizcisin sen yaaa teee ramazanda beri dusunuyordun demek ayyy benim kitabım olsa hayatta uyuyamam herhalde çok heyecanlıyım yaaa çok güzel uuuuuuuuuuu ay ayyy :)

      Sil
  37. harikasın. çok çok tebrik ederim. kalabalık bir aile olsun o zaman senin kitap ailen. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem berberoğlu.

      ayyyyy umarım öyle oluuur :)

      Sil
  38. Deli sevindim. İnsan azıcık çıtlatır ama.

    YanıtlaSil
  39. Ayyy hadi hayırlısı çoook sevindim... Diğer kitabını okuyamadım... Demek ki ikisini birden alıp, okumalıyım... :) Ve kitap tanıtımına destek olmalıyım... Satışlar yüzünü güldürsün... Bol sayıda okura ulaşsın.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Verdim iki kitabın siparişini hadi hayırlısı;) Çabuk gelir umarım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Kocamannnn bir alkışşşş hemde en kocamanından. Hayırlı olsun Deepciğim, çok sevindim :) Daha nicelerine..

    YanıtlaSil
  42. Yihuuuuuu :D
    Alınacak hemenki ay Allahııım mutluluksun sen yaaa seviyorum seniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir garip seyma.

      ama sen de ondansın kiii :)

      Sil
  43. anaaaaa :) deepimin ikinci kitabı çıkmış. Valla çok sevindim özellikle bunu bana kendin gelerek haber verdin ya bu beni daha bir musmutlu yaptı kiii :)
    kardeş geldi ya inşaallah kardeş sayısı düzineleri geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melek bahar.

      ha haaa kalabalık aile diyosooon :)

      Sil
  44. Allah'ım bu ne güzel bi müjde böyle, bu vami kızkardeşi okumam lazım hemenciciik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      şeker şey gelmiiiş :)

      Sil
  45. Ay ne diyeceğimi bilemedim yaa :D
    Senin adına da çok sevindimmm :D Zaten o kadar çok yazıyorsun ki yani bir kitap daha geleceği kesindi :D Artık daha nicelerineee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pozitif manyak.

      ama sen en eski ve en sevdiklerimdensin kiii :)

      Sil
  46. Deeppsiieeee Deepppsieee ailem tebriklerini iletmemi istedi kitabın için. :)

    Babamdan küçük bir notta geldi, kitabın D&R'da internet satışındaymış. Belki sipariş vermiş olabiliriz. :D

    YanıtlaSil
  47. tebrik tebrik tebrik :) ben diger kitabini aldim okudum coktan :D bunu da en kisa zaman alirim muhakkak, hos okuduktan sonra geri donmuyorum ama kusuruma bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asiruh.

      heeeey seni görmek ne güzel ama bu yeter kiii :)

      Sil
  48. Aaaa... Harika bir haber Deep :) Tebrik ederim, milyonlarca okuyucusu, bol da satislari olsun :) Ilki not alinmisti simdi bu da eklendi :) Daha nice yeni baskilara diyeyim :) Blogda da yayinlicam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli mutfak.

      ne güzel şeler sölüyon amaaaa :)

      Sil
  49. süper haber... hayırlı olsun... tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  50. Yanıtlar
    1. nursalkımı.

      sağol bak yaaaa şiir oldu ki bu sefeeer :)

      Sil
  51. Hayırlı uğurlu olsun efendim.. Emeğiniz ve bilginize hayranım. En kısa zamanda okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  52. Ooo,Deep şair de oldu demek! :) Nur topu gibi bir kitabın oldu,hayırlı olsun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leyla seymen.

      en sevdiğim blogçuuuuuuu gelmiiiş :) sensin nur topuuuu :)

      Sil
  53. medanşeri.

    ayyyy olmuşturdur tabiiii :)

    YanıtlaSil
  54. Şiir ve öykü demek! Kutlarım seni Deep. Hem de yürekten! Ödüller, imza günleri vs. canlandı gözümde:)) Amaaa, en çok da harika bir okur kitlen olmasını dilerim. Pek bi gururlandım. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvilli ev.

      okur kitlem, sizler, çok iyi elit ve şekersiniz ki zateeen yaaaa :)

      Sil
    2. Ayy deep ne harika bişi bir insanın kitabının olması ki sen şimdiden ikiledin😃 çooook tebrik ediyorum seni ve gurur duyuyorum. Bana ne oluyorsa.
      ilk fırsatta okumak için can atıyorum ❤❤ canım başarıların daim olsun inşallah 💕

      Sil
    3. tülay demirbaş.

      tenk yuuuuuu :)

      Sil
  55. Deeeep, inanmıyorum, yine sürpriz yaptın ve ben yeni görüyorum daha... sen mutluluktan ağlatma konusunda birincisin. çoooook sevindim, senden bin kat daha çok sevindim. biz istiyoruz diye yaptın yine. hem de şiir ve öykü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıl taşı.

      çok güzeeel. hep beraber ağlıyoz bak. ben jysra drama simgee ve sen. ağlak bebeleeer bizleer :)

      Sil
    2. ama mutluluktan ki gözyaşları :)
      çok sevindirdin deep, tahmin edemeyeceğin kadar çok, inşallah kısa sürede elimde olur, en azından senden önce elimde olur herhalde, sende yine yoktur :)

      Sil
  56. kız kardeş derin mavi.. nasıl güzel bir düşünce deep.. ekrandan çıkarıp alasım geldi, hemen bulmalıyım. teşekkür ederim, binlerce kez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıl taşı.

      haber verdim ama işte bak ben senin geç görebileceğini biliyodum kiii :)

      Sil
  57. Cok heyecanlandim kitabini görünce,siir yazdigini bilmiyordum,en kisa zamanda alip okumak kismet olur insallah,tebrik ediyorum seni sevgili Deep!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir terazi kızı.

      ben de pek bilmiyodum şiir yazdığımı zaten kikiki :)

      Sil
  58. Aaa ne sevindim ama. Bir de okumak nasip olabilse ne sevinecem ama. Önce birinci kardes okunmalı kardeşe de sıra gelmeli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik.

      acelesi yok yaaa okursun ki bi gün ama :)

      Sil
  59. Deep harikasiiiiin, çok sevindiiiiim, tebrik ederim, okumak icin sabırsızlaniyorum, supper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      görebilirsem ben de sabırsızlanıyoom :)

      Sil
  60. Şahane haber bu Deeptone:) Müthiş!

    YanıtlaSil
  61. Süper bir haber bu deep.Önceki kitabınla bunu bir alıp okuyacağın inşallah.Yolun açık olsun.Sen yazarsn hertürlü gideri vardır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      hah haa ne hoş bi söz buuuuu :)

      Sil
  62. deepciim yaa, çok sevindim ben :) hemencecik ikisini birden alıciim, sonra vurcam kırbacı vurcam kırbacı :D

    YanıtlaSil
  63. öykü deyine akla hemen Deep geliyor zaten ama şiirle hiç düşünememiştim bu kitaba kavuşunca düşünebileceğiz onuda.Tebrik ederim Deep .İlkini zaten okuduk o zaman gelsin 2. si :) Hiç durma hep devam et o kardeş kitap sayısı hep artsın.

    YanıtlaSil
  64. AAAAAAAA şimdi gördüm Maşallah sana:)
    Hayırlı olsun canım benımmmm:)
    Çokkk sevindimmmm:*

    YanıtlaSil
  65. Vayyy harikasın deppciğim, çok sevindim. Hayırlı olsun canım. Kitabın çok satılsın çok fazla kişiye ulaşsın inşaallah canım. Bu aralara ben de bloğuma bakamıyorum. Sana bir de müjdem var, benim de kitabım yolda :))) bir kaç gün sonra kısmet olursa elimde olacak. Tanıtımını burada yaparım inşaallah. Canım tekrar hayırlı olsun. Bu kitabını da alıp okumak isterim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  66. ooooo deeepppp hızını alamadın gidiyosun haa :))
    hayırlı olsun..
    3.kitap ne zaman çıkıyo diyomuşum :D

    YanıtlaSil
  67. Ya sen superman misin? Her gün bloga yazıyorsun, tüm blogları takip ediyorsun, gelen yorumları cevaplıyorsun, sinema, kitap, müzik hiçbirinden geri kalmıyorsun bir de kitap çıkarıyorsun. Nasıl bişeysin sen? :) Tebrik ediyorum canım benim. Hayırlı uğurlu olsun. 2 kitabın da siparişini vericiiimm. Ilki aklımdaydı zaten bu aralar çok çalışıyorum fırsat bulamadım o yüzden. Ama alıp okuyup reklamını da her yerden yapcam. :)

    YanıtlaSil
  68. Çok güzel bir haber bu..
    Tebrikler can arkadaşım Deep. .
    ilk kitap ta çok güzeldi. Şiir ve öykü. .nedense çok az okuduğum tür. Eminim bu da çok güzeldir. En kısa zamanda edinip okuyacam.
    Neden kızkardeş ki bu? :) mavi erkek çocuklarina daha çok yakışır. Hem en iyi şairler de erkeklerden çıkar.

    YanıtlaSil
  69. Vuhuuuuuuuuuuuuuuuu :)
    Süper bir haber bu :)

    YanıtlaSil
  70. Ancak uğrayabildim buralara, gelir gelmez de çok keyifli bir haber almış oldum. Çok çok sevindim Sevgili deep... Hayırlı uğurlu olsun! Eminim bu kitabın da ilki kadar güzeldir.
    İlk sipariş listemde yer alacak. Tekrar tekrar tebrik ediyorum, cidden çok sevindim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  71. tebrik ederim,yazın alınıp,okunacak :)

    YanıtlaSil
  72. Aaaa sürpriz oldu bu Deep hiç haberim yoktu :)

    YanıtlaSil
  73. çok kıskanıyorum haberin olsun.ama yine de çok sevindim.devamı gelsin.çok insana ulaşsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mat.

      o zaman senin de olsun hadiii yaaa olur ki bi güün :)

      Sil
  74. aayyyy deeeeep :)) bloga bakmadan önce senin bloga geliyorum hep ne yazmış çingusu diye. yazının başını okuyunca önce yanlış anladım sanıp bi daha okudum sonra anladıııım ^^ ne güzel sürpriz amaaa :D heyoooo çook sevindim çingusuum :)) bak puding yenir işte şimdi kutlama içiiin :)

    YanıtlaSil
  75. kitap seçip sipariş edicektim bak tam zamanında hemen derin mavi bir kitap ekliyorum en başaa ^^

    YanıtlaSil
  76. ayyy ama çok güzel çingusu çok çok sevindiiiimm :) ben bi sakin olup geleyiiim ^^

    YanıtlaSil

  77. Ne zaman yalnız kalsam
    Hayalimde Derin bir adam
    Sanki gerçekmiş gibi bulur beni

    Ne söylesem anlatsam
    Hayalimdeki mavi adam
    Anlar hemen halimi dinler beni

    Dur gitme kim bilir belki de
    Sendin hayalimde yaşattığım dost, arkadaş, kardeş kimse
    Dur söyle sen miydin benimle
    Dolaşan el ele ufuksuz masmavi derin düşlerde

    Bir gülsem bir ağlasam, bazen yaz'sam bazen güz'sem
    Hayalimdeki sevimli çalışkan duygusal derin adam
    Çok yakın bir dost gibi anlar beni

    Bir gün gelir rastlarsam (asla ya, olmayacak ya )
    Hayalimdeki sempatik adam gibi adam
    Görünce gözlerimi tanırsın değil mi beni, birde benden içerdekileri.

    Dur dinle belki hep gerçekte
    İnanmam bir kere söylemem kimseye
    Dur bekle dön bak gözlerime
    İnsan sevinince ağlarmış gizlice.

    ÇOK ÇOK AĞLARMIŞ GİZLİCE UZAKLARDA BİR YERLERDE.. SEVİNÇTEN, GURURDAN..

    Tebrik ederim seni Me'mm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat.

      peki gözlerimin ıslandığını biliyo musuun :)

      Sil
    2. Ya süper

      Sil
    3. elena.

      vuslat yaaaa duyarlı bi de o benim annem biliyon muuuu :) sen babaannem sona bak eda var o kardeşim bi de mutluluk taneleri var o da teyzoş işteee :)

      Sil
  78. Şiir fazla okumam ama sen yazmışsın okumam mı :) Alacağım ve okuyacağım :)))) Hayırlı olsun yeni kitabın >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın zen.

      ayyy işte deep şiirleri bunlar şiirimsiler şiir denemelerii. şimdi yani edip cansever birhan keskin varken şiir demek biraz abartılı oluyooooo :)

      Sil
  79. Bir şey demek istiyorum,biraz önce moralim bozuktu biraz. Sonra senin bu yazını gördüm, çok mutlu oldum ya. Yani anlatamıyorum tam ama o kadar gurur duyuyorum ki
    uzun zamandır bloglardan uzakta kaldım ama senin varlığını bilmek bile yetiyordu deep
    d&r'da arkadaşlarımla gezerken senin kitabını gösterip hava atmışlığım da var söylemeden geçemeyeceğim :D
    şimdi yeni kitap-kardeş- geliyor :") çok çok tebrik ediyorum gerçekten çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem.

      heeeeey ama sen benim en iyi arkadaşlarımdansın kiiii :) unutma milanoda defile yapacaaaan yaaa :)

      Sil
  80. ayy aman aman kardes gelmis benim ki de yetim kalmasin hemen veriyorum siparisi :) deeppp yaa cok sevindim asiri sevindim asiri asirisi sevindim resmenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübra yartaşı.

      hihii derin kardeşler ebeeet :)

      Sil
  81. müthişsin tebrik ediyorum. Utanarak söylüyorum aa ben daha 1. yi okuyaadım. En kısa sürede telafi etmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu harika.

      olsun yaaa önemli diil okursun ki bi araaa :)

      Sil
  82. Vayy...
    İkincisi de geldi demek. :)
    Ben daha birinciyi bile okuyamamışken hemde... İnsan bir bekler, bu uyuşuk ilkini hele bir okusun da öyle ikinciyi basayım der.. ne kadar ayıp.. :D
    Hayırlı olsun.. okumak nasip olur İnşaallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      artık evinde okursun sonaaa yazın felaan :)

      Sil
  83. ismiyle bile beni benden aldın zaten deep, hayırlı olsun canıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşenur.

      oleeeey. okul nası gidiyooooo yaaa :) gelcam du :)

      Sil
  84. bu yazıyı yanıtlıyorsan ben de bu yazıya yorum yaparım iştee:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elenium.

      heeeey oleey bu kitabın o kapağını koysana bari instekramaaa :)

      Sil
    2. tamam paşam :):) açıklamaya ne yazayim :)

      Sil
  85. düşünsene cevap vemiyomuşsun ben şok :D

    YanıtlaSil
  86. şimdi öyle dedim diye kesin vermiycen. :D

    YanıtlaSil