24 Şubat 2015 Salı

SADE VE DERİN ADLI KİTABIM İLE İLGİLİ YORUMLAR 5




Geçen yıl Sade ve Derin adlı kitap çıktığında sevgili Drama, ki bloglarda kendine has özellikleri ve yetenekleri ile bu dünyaya özel olarak getirildiğine inandığım bir insandır, benim kitap ile ilgili çok tatlı anlar yaşadı.

Bir kitapçı tanıdığına kitabı sipariş vermiş, sonra kitabı alınca kitap elinde Galata'dan aşağı inmiş. Galata, en sevdiğim yer tabii o da biliyor. Deniz kenarına inmiş koşarak uçarak Sade Derinle.

Sonra Ankara Dost Kitabevinde benim kitabı görünce bağırmış, ben Deep'i tanıyorum diye ve herkes ona bakmış. Bir de rüyası var.

Yine Dost Kitabevinde onunla karşılaşıyoruz. Benim kitaptan konuşuyoruz. Sonra ben çıkıp gidiyorum kitabevinden. Ben gidince benim Deep olduğumu anlıyor. Yani ona kim olduğumu çaktırmıyorum.

Mesaj Eller yazımı nasıl yazdım? O yazıda sürekli olarak ve çok hızlı cep mesajı çeken bir kız var. Vadzap değil ama mesaj, veya vadzap da olabiler tabii. Şimdi, deniz kenarında oturan iki ergen kız gördüm. İkisi de çok tatlı ve hani şu pembiş kızlardan, candy girl olanlar. Medcezirdeki Eylül gibi tatlı bıcır iki kız yan yana durmadan mesaj çekiyordu ve birbirlerini dirsekleyip birbirlerine okutuyorlardı bu mesajları. Hani şu Kaliforniya aksanı ile konuşan kızlardan. Burnundan konuşanlar.

Ben de bir an kendimi onların yerine koydum. Onlardan birinin ağzıyla konuşayım dedim. Bir an empati yaptım o kızlardan birinin ruhuna ve çıktım sonra ruhundan. Böyle beş dakika filan bir başkasının gözüyle bakabiliyorum dünyaya.


PERSEPHONE

http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/2015/02/sade-ve-derin.html

SEMA HUZURLU EV

BİR GARİP ŞEYMA

KEZBAN ŞAHİN TAYSUN

KREATİFBAŞKAN

21 yorum:

  1. burnundan konuşanlar yalnız.. :D

    YanıtlaSil
  2. akşam okuldan geliyim sana şapıcam ben taam mıı :D
    Bir arkadaşımın bana sıkça dediğini sana diyim ben de "seni seviyoreee " :D

    YanıtlaSil
  3. Bu arada, Drama bence de "özel" :)

    YanıtlaSil
  4. :) arkişiiiiiiiiiiiim ^-^
    we love u!!! <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de dramanın hayali çok ilginçmiş. ama mümkün dğil ki seni tanımak ufacık bir ipucun bile yok :) neyse belki gerçek olur dileği inşallah ;)

      Sil
  5. şu an çok utandım. kıpkırmızı oldum. :)

    dost kitabevine giderken hala çekiniyorum. beni hatırlayacaklar diye. :)

    dur derin mavi kitabın da elime geçsin, onunla daha güzel şeyler yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa baksana https://twitter.com/TuhafAmaGercek/status/558659228664356864

      Sil
    2. https://twitter.com/ElvinMutlu22/status/558661027274190848
      arabesk rap dinleyenler, hatta İsmail Yk dinleyenler bile yıldız tozu.
      Bi tek sen hariç :p

      Sil
    3. işte drama, yalnız değilsin!!
      https://twitter.com/asosyalzevzek7/status/558666236222251008

      Sil
    4. Ve drama'gillerden biri daha
      https://twitter.com/phyless/status/558676038700785664

      çoğalıyo musunuz, leblebi tozları? :)

      Sil
    5. yaşasın leblebi tozları. :) sonuna kadar leblebi tozuyum. :)

      Sil
  6. Ben İstanbulda yasasaydim kesin bulurdum seni :D İddia ediyorum bak bak baaak. Hoş istesem şimdi de bulurum :D ama istemiyom bulupta neetcem işler gibi burda geciniyoz iste :D ay çok deli gulesim geldi ben gidip ders calisayim :DD

    YanıtlaSil
  7. Ay hadi tanıyalım seni... Benim hayalimde ki deep; doğal sarışın, saçları hafif dalgalı... Gözleri derin mavi... Melek gibi bir yüzü var... Ne çok uzun ne de çok kısa boylu... Yaşını tahmin etmek o kadar güç ki; bir çok yaşa bürünüyor ama ben otuzlu yaşlarında olduğunu düşünüyorum... İçimde öle bi his var:) Spor giyinmeyi sever ama yerine göre de klasik giyinmeyi bilir... Sade ve Derin;) Öle tatlı öle hoş biri yani... Teşekkürler Deep... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. o pembiş kızlar tatlı değil de, sinir bozucu değil mi ama yaa

    YanıtlaSil
  9. Alınmalı okunmalı o zaman acilen. Ne kadar çok uzak kalmışım buralardan Deep..
    Acilen dönmeli ve bende kitabını yorumlamalıyım. D&R dan hemen sipariş verildi.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Sade ve derini okudum zevkle , çarşıya çıkayım bu aralar kar kış gezemiyorum , yeni kitabını alırım aynı yerden :)
    Peki o kızlar büyüyünce de öyle mi konuşuyorlar:) gözlemlenecek yeni bir konu :)

    YanıtlaSil
  11. hikayeleri nasıl yazdığının hikayeleri çok hoşuma gidiyor:))

    YanıtlaSil
  12. Ay drama evet hatırladım ay deli kız ya bu deep napcaz bu kızı böleee :D

    YanıtlaSil
  13. Drama'nın sevinciii :)) içim içime sığmadı dedikleri bu olsa gerek kim ne düşünürse düşünsün ama işte insan sınırlarının dışına çıkınca işte böyle unutulmaz ve muhteşem anılar kalıyor geride kim ne derse desin :))

    YanıtlaSil
  14. Kar ustune yazilmis fotograf coooook guzel, cok begendim Deep :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yaa, rüyamda bile olsa seni görebilmek isterdim deep =)

    YanıtlaSil