27 Nisan 2015 Pazartesi

DERİN MAVİ ADLI KİTABIM İLE İLGİLİ YORUMLAR 3



Çalıkuşu çakıltaşı arkadaşımız sınava hazırlandığı için bir süredir bizimle değil. Ama tekrar gelecek inşallah. Arada bir bloguma gelip merhaba diyor. O, benden kitap isteyen ilk kişiydi.

Çalıkuşu, geçen hafta İzmir Kitap Fuarı’na gidip yayınevinin standında benim iki kitabın fotosunu yan yana çekmiş. Bu foto standda ve fuarda çekilmiş ilk foto oldu. Ayrıca, her iki kitaba uygun olarak, biri martılı, Konak-Karşıyaka vapurunda, diğeri de kayıklı, Eski Foça’da iki foto daha çekmiş. Bloguma gönderdi hızlı resim formatında.

Çalıkuşu yazılarımın en derinlikli ve yoğunluklu okuru ve yorumlayıcısı idi. Bütün yazılarıma tek tek ve uzun uzun yorum yapardı, hiçbir yazımı kaçırmadı. Şimdi de Jysra aynı Çalıkuşu gibi yorum yapıyor. Zaten birbirlerine de benziyorlar. O da tek bir yazımı kaçırmadı ve derin, uzun, yoğun yorumlar yapıyor.

ÖCEANNE ÖZLEM BERBEROĞLU



OKUMA GÜNLÜĞÜM EREN O.


DRAMA


MAVİYE İZ SÜREN


JYSRA REÇANİ

34 yorum:

  1. İkiz gibiyiz Çalıkuşuyla desene :)
    Ama foto ne güzel ne iyi düşünmüş Çalıkuşu :)
    Bende varım ya yazıda gözlerim yaşardı yine :) Teşekkür ederim duyarlı kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayyy seni unutmuştum ben yaaa :))))

      Sil
  2. ben de yüsrayı çok seviyorum<3<3
    ay ciddi salağım fuarda nasıl olur göremedim seni yaa kahroldum :( ben yorulunca ayarlarım kayıyor
    hizli resimli foto nerede acaba bakaydık bi ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüsrada seni çok seviyor hani bil diye dedim hihi ❤❤ :))

      Sil
    2. kreatif başkan.

      hızlı resimli fotoları yazılarıma koycam. yayınlayamıyorum. çünkü çalıkuşu, erkek kardeşinden korkuyor. o, erkek kardeşiyle aynı odada kalıyor evde. erkek kardeşi de bloga girince kızıyor ona neyse, erkek kardeşi liseli. blogu ailesinden gizli idi yani çalıkuşunun. şimdi sınava çalışıyor sonra döncek yine inşallah. kardeşi yüzünden artık çalıkuşu adını da kullanamıyor. çakıltaşı diyor artık. kardeşi benim blogdan onu anlayabilir fotoları yayınlarsam. çok çekiniyor işte. :)

      Sil
    3. arsu.

      sen de öğrenmişsin kalp koymayıııı seni seniiii :)

      Sil
  3. yalnız bak helene de çok uzun yorum yapıyor hakkını yeme :) hatta öyle ki çoğu zaman sizin ne konuştuğunuzu anlayamıyorum bile *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kreatif başkan.

      helenin hakkını yemem ben hiç. helene arada kayboluyo ondan işte. jysra çok disiplinliiiii yaaa :)

      Sil
  4. hey genellikle haberdarım güzel yorumcularından:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva peynirci.

      hepsi tatlişler tabiisiii :)

      Sil
  5. Paylaştığın için teşekkürler Deep, kitaplarının yolu açık olur inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Deep harika yorumlar var tek tek hepsini okudum ama Martılarla çekilmiş o kitabp pozuna bayıldım. Çok estetik dimi çok beğendim.
    Tekrar hayırlı olsun ve bol satışlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı..

      o pozu öceanne çekmiş yaaa evden ne hoş de miiiii :)

      Sil
  7. Okuyamadım ki ben hala :/

    YanıtlaSil
  8. ben de varım, teşekkür ederim :)
    başarılar dilerimm, nice güzel kitapların olsunn...:)

    YanıtlaSil
  9. Alcam senin kitabı alcam... Listemde ikisi de :) Sen de Altın Çağ'a bir göz at benim :)

    YanıtlaSil
  10. Yorumlar çok güze. Maviye is süreni daha önce okumuştum zaten :D
    Yalnız çalıkuşunu kıskandım ben. Hem bende okudum. gerçi ilk bölümdeki şiirleri okumadım :D Ama okuyacağım. Kararlıyım

    YanıtlaSil
  11. Güseeell!! Sana şunu ilk kitabınla ilgili yaptırabilmek için birkaç ay önce kaç takla attığımı hatırladım da, gülümsedim. Değmiş ama... ;) Harikasın! Seninle guyuy duyuyoyum Deep. :)

    YanıtlaSil
  12. bizim burada da kitap fuarı açıldı gidicem, keşke Derin Mavi de orada olsaa :)

    YanıtlaSil
  13. Şuralardan uzaklaşalı neler kaçırıyorum ben böyle ya :( Ben de okuyamadım kitabını daha. bol satışlı olsun inşallah canım

    YanıtlaSil
  14. Ya ben hala alamadım bunları, bi gün çıkıcam boğaz köprüsüne(nasıl olcaksa =)) ya getirin sade ve derinle derin maviyi ya da ... ben ne biliyim ne desem?? Yada hergün kapılarınıza arı kovanı bırakırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      tüyaptan alırsın yaaa :)

      Sil
  15. Bir ben kaldım ya off şu kitapları okumayan:(:( Okumalıyım artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      olsun napalım yaaa :)

      Sil
  16. illa kafamıza vuracaksın yani , temam elimde hem de yakında okunacaklarım arasında , az bekle :D

    YanıtlaSil