5 Ağustos 2015 Çarşamba

BİR FRAMBUAZLI HAYAT KİTABI




Usta şordan bana bir frambuazlı hayat versene frambuazı bol hayatı az olsun.
Frambuazlı hayat mı? Ben üstten frambuazlarını yiyeyim siz hayatını yaşayın.

Heeeeeeeey işte frambuazlı hayat şeysiiii çıktıııı.

İlk kitap kurgu dışı, ikinci kurgu, şimdi yine bir kurgu dışı. Frambuazlı Hayat, düzen olarak Sade ve Serin'e benziyor. Bu kez 10 ayrı konuda 10'ar yazı var. Düşünceler ve Yansımalar olarak ilk kez bu kitap için yazdığım iki tür eklendi yeni. Sade'deki aşk ve tarih yok onların yerine müzik ve kültür var. Bu kitabısının yüzde otuzu sanat kültür, yüzde kırkı insan ve yaşam, yüzde otuzu ise düşünsel yazılar ve denemeler.

Yani 100 adet yazı var ve daha kapsamlı yoğun derin kalın ama içeriği daha zengin. Yayınevini değiştirdim, farklı yayınevi denemek için. Kitabın fiyatı yine 12 TL istedim ama olmadı, ancak nette yine çok ucuz.

Bade ve Serin'in kapağı yayınevine aitti, Serin Vami'nin kapak düşüncesi ve tasarımı ve fotosu bana aitti grafik yayınevine,  şimdi Frambeyazlı Bayat'ın kapağının düşünce tasarım foto bana ait grafik dizayn yayınevine.

Kapak fotosunu 2014 Nisan ayında Hayat, Sevgilim adlı yazımda kullanmıştım, foto şirin bir Alaçatı evinin kapısıydı. Kitabın ismi nerden geliyor? Frambuazlı pasta en sevdiğim. Bu kitap kapağı frambuaz ve erguvan oldu, yine en sevdiğim. Pembe en şirin renk. Blogu ilk açtığımda frambuazlı hayat adında bir yazı yazmıştım sonra da silmiştim ama pek şekerdi. Hayat frambuazlı olsun hep pembe olsun kötülük olmasın herkes gülsün yani anlamında.

Ayrıca bu bir yaz kitabı.

Kitap bu sabah konmuş nete. Sevgili İrem Yağızel kitap siparişi verirken benden önce görmüş kitabı. Piyasaya çıktığını ben de ondan öğrendim.

Bir Magnum böğürtlenli bir soğuk limonata bir de frambeyazlı hayat işte. Yaz belki daha kolay geçer.

Ayy heyecandan fotoyu netten alıp koyamadım, bende yok kitap zaten hep kitaplarımı bir iki ay sonra gördüm ben de, fotosunu sona ekleyim.

Frambeyazlı hayat yeniyooooo.





6 Ağustos 20:00

Dün çok heyecanlıydım. Yaa ben zaten çok heyecanlı biriyim ki. Foto bile ekleyemedim dün. Şimdi yine yazıyorum.

Şimdiii, üç kitap oldu yaaaa. Bunların isimleriii, Üç Güzeller. Mitolojideki üç güzeller. Hera ve Atena ve Venüs. Üç kız oldular. Bu kız yaz kızı biraz daha şımarıks, belki sarışın ve kıvırcık olabilir. İsimleri şöyle koyarsak, sırasıyla, Sade, Mavi, Fram. Hera, Atena, Venüs.

Yayınevi değiştirmiştim. Bu yayınevi, sevgili Hanife Mert (Düş Batımı bu yayınevinden çıkan ilk romanının adı) ve Erdi Karadeniz (Bu Şartlar Altında Ölemem, bu yayınevinden çıkan romanı, daha önce de iki adet şiir/deneme kitabı vardı) arkadaşlarımızın kitap çıkardığı yayınevi. Gece Kitaplığı. Bu yayınevi Ankara merkezli.

Bu kitabın kapak, basım ve dağıtımı için 600 TL verdim. Ve bu kez kitabım yüzer yüzer basılacak. Yani, ilk 100 adet kitap bitince ikinci 100 adet basılacak.

Pazartesiye dek yazma molası verdim. Sadece blog okuyacağımdır :)



213 yorum:

  1. Bir dakika bir dakika ben bu frambuazlı olan hayatada ağlarım tamam mı ama sevinçten ağlanır bu tatlı hayata :)) Çok çok tebrikler yine gelecem birtanecik hocaa çok mutlu olduum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay ben de ağlarım ve ağladım ki zateeen :) sen ders çalış. baksanaaa bu yazıyı yeniledim kiiii :)

      Sil
    2. Fram: Ayol çok mu tatlı birşeyim ben ne beni yazan özene bezene yazmış herhal bu sıcakta erimesem bari neyse ki frambuazlı tokalarım var kafamda haya tım erirsede olur ben yine tatlıyım en güzelim.
      Sade:Bak sen şu şımarıga küçüktür dedik altan aldık.Senin karşında ablan var utan utan.Sen yokken gözde bendim buralar benden sorulurdu :)
      Mavi: Aa yapmayın yakışıyor mu hiç size böyle davranmak cici kız kardeşleriz biz birbirimizin düşüncelerine derin bir önem veriyoruz ki özgür olalım mavi olalım şiir gibi konuşalım olmadı öykü oluruz tamam mı.Anlaştık mı kızçeler öpüşüp barışın bakiym şimdi .Şşt susun babam geliyor bu konuştuklarımız aramızda yoksa baba duyarsa atıştığımızı üzülür sonra :)
      Hihihihi heyheyler geldiler bana sabahın bir köründe :)

      Sil
    3. Yaa bak hatırlıyorumda bana gizliden gizliye ipucuda vermiştin dimi ama seni detaycı hoca seni:)
      Yok kara orman pastasıymış vişnesiymiş,frambuazıymış çileğiymiş ah salak kafam :) Kitapla ilgili duygularım bitmedi böyle durup durup geliyorum yazıya :)
      Bir de fram kızçeninde kutlama yazısına ilk geldiğim için mutluyum mavişte ki gibi :)

      Sil
    4. arsu.

      ha ha haaaa çok tatlııııı hep böyle heyheyler gelsin biz de evde annemlerle hep heyheylerin gelmiş deriz birbirimize :) senin yaşam saatlerin değişik. e tabi sabahlara kadar ders çalışıyon yazık sanaaaa :)

      Sil
    5. arsu.

      ha haaaa nası kandırdıııım seniiiii ha haaa pışşııık :) ay gel her zaman yaz amaaa derslerden fırsat bulunca. ders çalışırken şimdi çok neşelisindir sen :) ay evet tabiiiii en birincisin sen yüs puanlık :)

      Sil
  2. fotoğrafı hatırlıyorum çok da sevmiştim :) yayınevini değiştirmen de iyi olmuş sinirlenmiştim öncekilere.
    ayyy çingusuuuu çok mutlu oldum kiii yaaa :) saçma sapan gülüyorum evin içindee :D frambeyazlı hayaaat ne güzeel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ne şirin foto de miii :) ay gül zaten saçma sapan benim gibiiii :)

      Sil
    2. eveeet :)
      du yeni yazdığın kısmı okuyayım.
      mitoloji çok seviyosun di mii :) Sade Mavi Fram Üç Güzeller çok hoş kii ^^
      600tl neyseki geçenki gibi korkunç değilmiş, basılanların hepsi ilk haftada bitsin inşallah :) ama dur ilk baskıdan edinmeliyim bitmedeen :)

      Sil
    3. sessiz gemi.

      piki bakalım :)

      Sil
  3. Tebrikler ☺ ben de çooook severim frambua zli pastayiii,
    umarım herşey istediğin gibi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      en sevdiğim benim de. :) yani, insanlar okusun mutlu olsun isterim kii :)

      Sil
  4. Aaaaaaaaaaaaay !! Çok güzel olmuş, ben de sabah yazı yazacaktım ama klavyeye parmağımı bastım mı parmaklarım titriyordu, ancak şimdi düzelebildim :) Zahide de ben de tebrik ediyoruz. Kitaplarımın hepsi 4 gün sonraya gelecekmiş ama bu kitabın 5 gün sonra. Ayrı ayrı gelecek ve o kitabın değeri daha fazla olacak bende. Hepsini bir arada alabilmek beni ayrı heyecanlandırdı, ayrıca yaz ayında çıkması çok hoşuma gitti. Ancak hala kitap okuyamıyorum, bildiğin her seferinde ellerim titriyor ve ben her defasında moralimi bozsa da dün o kadar mutluydum ki, ağlayacağım sırada mutlu ettiler. Bugün de bu ve alamadığım ve kaçırdığım kampa üzerine bu kitabını da ilk ben görmemle evde bağırış çağırış annem bana bakıp, eee ne var İrem dedi ama seni anlatınca gülümsedi. Kitapları satın aldığımda aldııııııııııım deyip anneme sarıldım ama nasıl gülüyorum gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Galiba ilk defa bu kadar uzun bir yorum yazdım. Kitabın umarım çok satar ve daha çok keşfedilir ve daha çok tutulur ama beni de unutmazsan desteklerini de beklerim :) Acaba benimki ne zaman çıkacak ? :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      tişkirleer ikinize deeee:) bak yazıyı yeniledim kii :) ay daha fırından yeni çıkmış ya ondan bikaç gün fazla sürer ulaşması tabee :) olsun kışın okursun kii :) ayyyy hem sevindin hem güldün he ağladın heee :) benim gibi yanee :) satması önemli değil okunsun ve okuyanları mutlu etsin yeter ki. ay seni neden unutayım. yaa ne desteği ya desteklemek için yapmıyom kiiii :) hoşuma gidiyo ve istiyom ondan yapıyoooom destek diiil :))) seninki önümüzdeki yıl diyelim hee :)

      Sil
    2. Yaa ben de bi hüzün bi sevinç, neden bilinmez. Kendimi pataklayasım geliyor. 50 kilo kız mı olur ayol ? Yani daha tatile çıkmmadan önce 45 kiloydum dün de 50 kilo olduğumu öğrendim. Üzerimme iddiaya bile gireceklerdi. Moral 0 kimse mesaj atmıyor. Çocukluk arkadaşım da turnuvadan döndü filan derken yine ağlamaya bbaşladım.
      Şimdi de yorumunu okuyunca yaaa 1 sene sonra mı çıkacak ya dedim ve yayınevi daha kitap çıkartmamış pek, neden yayınevi değiştirdin bir sorun mu çıktı diye düşünmeden edemedim. Hemen anlat yaa, bilmem gerek, kitap bu :)) Ve çok da ucuz çıkartmışsın sırf 100 tane dağıtılacak diye kargo geç kalırsa, bütün moral bozukluklarımı sana yüklerim haberin ola :))

      Sil
    3. irem yağızel.

      tatilde kilo almışsın olur ya verirsin yakında yine :) hayır ondan demedim ya. daha yazıyorsun ya ondan diyorum. yazman bikaç ay sürse mesela ne bileyim ocakta çikar mesela ki :) bu yayınevi daha yeni. yok canım yüzlerce kitapları var ve erdi ve hanife arkadaşlarımız da çıkardı burdan bak hatta "kitap" başlığında var o kitaplar ki :) sorun değil daha ucuzdu çıkarmak ondan yani :) hayır 100 tane çıkmıcak. satıldıkça 100'er 100'er çıkarcaklar. bölesi daha iyi ki. diğer kitaplar 500 basıldı ama henüz satılmadı o kadar. allam geç kalmıcak tabii. eğer 100 kitap hemen biterse mesela yani o zaman biraz beklenir belki bikaç gün sanırım :) yayınevleri genelde aynı. pek fark etmiyor. yani hepsi aynı fiyata geliyor. bak ilk kitap 3 000 oldu ama satıştan yüzde 40 veririz dediler bu yayınevi 600 lira oldu ama satıştan yüzde 10 veririz dediler. aynı hesap hepsi. aman benim için kitabım çıksın yeter yani. keşke hayır kurumuna bağışlıcak kadar para kazansa kitaplar :)

      Sil
    4. Hala tedarik sürecinde, gelmezse bir daha D&R'dan kitap almicam zaten. O kitaplar elime gelmezse de o attığım 40 taklaları onlara attırıcam galiba :)

      Ama bak, benim hayalimi çalma, ben bağışlicam, ne kadar kazanırsam da bağış yapıcam :) 2 yıl önce karar verdim ben, karışma hayalime :))

      Sil
    5. irem yağızel.

      gelir ya haftayaaa :) tamam senin hayalin tamam hadi işallah :)

      Sil
    6. Haftaya mııı ? Az önce yorum yazarken haber aldııım !! Zahide geliomuuuuusss ! :) Eylülde gelicem dedi 20'si gibi inşallah gelir :) İnşallah gelir yaa :)

      Sil
    7. irem yağızel.

      bu hafta içinde gelir işteee :) oleeey hadi işallah konyada sıcakta yanmıştır yaaa :)

      Sil
    8. Konya mı ? Konyada akşamları üşüyüp şal alıyormuş üzerine :) Ben daha da esmerleştim :)

      Sil
    9. irem yağızel.

      :)))

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu ve bol satışlı olsun Deep. Çok sevindim, Allah utandırmasın. Seni maalesef ki geç keşfetmiş biri olarak, ben de 3 kitabını birden alacağım inşallah. Yolun açık, kalemin sonsuz olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul hanımefendisi.

      benim kitaplar çok satmaz yaaa. okunsun ve okuyanlar keyif alsın işteee yeter ki :) ayyy tişkirler okuma ama sonaaaa eleştir amaaa :)

      Sil
    2. Deep,

      Her yoruma tek tek cevap veriyorsun, geri dönüşler yapıyorsun, ilgileniyorsun ya, çok teşekkürler. Bu çok büyük bir incelik, tüm okuyucuların farkeder mi bilmem ama,en azından benim farkında olduğumu bilmeni isterim. Sevgiler.

      Sil
    3. istanbul hanımefendisi.

      hep böyle güzel şeyler söyle olur muuuuu :)

      Sil
  6. Ücüncü kitabin cikmis ,hayirli ve bol okurlu olsun deeptone...Dur , hemen bunu duyurayim :)

    Sevindim ve sasirdim :))

    Frambuazli pastayi bende cok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      ayyyyy iyi kalpli şuleeee :)))) danke danke :) ayyy en sevdiğisiiim :)

      Sil
  7. Canım ya senin bu hızına yetişmek mümkün degil :))Yine yazmışsın senden kelimelerle dolu bir kitap,hayırlı olsun.
    Artık seninde gercek resmini ve ismini gormek istiyorum.Bu kadar gizlilik yetmez mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      ayyyyyy mersiiiii :) hımmm böle güzel de mi yaaa :)

      Sil
  8. Frambuazlı pasta en bi favorim. Frambuazlı Hayat'ı da pek seveceğim benceeee. Hayırlı bol Frambuazlı olsun (((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gebbu.

      benim daaa :)))) hadi işallah :) hadi işallah senin de kitabın olcak kuuuu :)

      Sil
  9. Deep tebrik ederim :D çok sevindim :))
    Ben okuyamayacağım sanırım yine :/
    Hayırlı olsun tekrar :))

    YanıtlaSil
  10. çoook sevindim, tebrik ederim. bu kadar kısa sürede bir kitap daha beklemiyordum. çalışkansın çalışkan. çok da merak ettim. hemen baktım nette, tanıtım bülteni çok etkileyici olmuş. çok güzel yazıların var içinde eminim. hep yolun açık olsun. sevgielr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.

      heeeey çok çok teşekkür ederim kiii :) ben de beklemiyodum ama dayanamadım yaaaa napıyim :) ay işallah güzeldirler :) mirsiiii :)

      Sil
  11. Anaaaaa speedy gonzales misali yazıyorsun ayol. Biz şuraya iki kelam şey yazamıyoruz bak günler geçiyor. Kalemine kuvvet diyorum. Çok çok tebrikler. Ay nasıl bir duygu öyle merak ediyorum ki. Dediklerin de kulağıma küpe, ayırıyorum yazıları bir gazla:) Ben de 3 ünü birden alacağım gelince. Son gelişte bir türlü edinememiştim sanırım en iyisi web den sipariş.
    Çok sevindim senin adına, meraklandım ben de bolca. Her şeyi nasıl böyle hızlıca yapıyorsun, hayat koşturmacasında nasıl her şeye yetişiyorsun bilemiyorum.
    Bol şans, yorumları da heyecanla okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbanın dünyası.

      çok heyecanlı bi duygu oluyo yaaaa :) yaz tabeee senin de olcak kitabın hem de çok iyi olcak kii :) ay netten almak daha kolay yaa :) hımmm, hep yalnızım da ondan böle hayat çok kolay zaman çok kii :)

      Sil
  12. Daha etiket bile vermemişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      bak şimdi yazıyı yeniledim ki. çok heycanlandım da şimdi accık daha iyiyim :)

      Sil
    2. irem yağızel.

      kikiriki :)

      Sil
    3. kahkahakahakahahhaha :)

      Sil
  13. Frambuaz deyince aklıma hemen bir pasta geldi..:) Pastanın içi lezzet dolu,, kitabınsa bilgi..... İkisi de doyurucu aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      ne güzel bişi söledin yaaa amaa seeen :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      çok ama çok ama çok teşekkür ederim kiiii. senin de yemek kitabın olsun amaaaa işallah hadiii :)

      Sil
  15. Az önce kargonun durumuna baktım da, senin bütün kitapların ayrı diğer seçtiğim kitaplar ayrı gelecekmiş, bu ne ya :)

    YanıtlaSil
  16. Ayyy ne kadar mutlu oldum anlatamam sanaa! Senin için o kadar çok sevindim ki. Bugün hemen almak istiyorum üçünü birden ^-^ Seni yeni tanıdığım için kitaplarından daha yeni haberim oldu. Blogunda okuduğum o muhteşem yazıların her gün ayrı bir heyecanla bekliyorum. Tahminimce herkes öyledir. Gerçekten çok mutlu oldum 3. kitabının çıktığına. Umarım daha bir çok kitabın çıkar. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      ben de sözlerine çok sevindim mutlu oldum çok teşekkür ederim bu içtenliğin için yaaa :) muhteşem yazılar mı? nerde hani ben görmedim, söle ben de okuyayım yaa :) ayyyyyy hadi işallah :)

      Sil
    2. Ahahah yerim ya. Mütevaziliğe bak ahahah ^-^ Gerçekten alttan alma bu kadar. Süper yazıyorsun. Söylediğimden biraz geç oldu ancak yarın siparişini vereceğim kitabının. Hemen okumak için sabırsızlanıyorum ^-^ Ben de yeni bir hikayeye başladım ama benimki seninkilerin yanında amatörce :8

      Sil
    3. deep.

      sen ders çalış şimdi sona okursun yaaa :) ayy hikaye okumak istiyoruuum amaa :)

      Sil
    4. Arada mutlaka okuyacağım kitabını geç de olsa ama ^-^ Hikaye okursun ama belki önümüzdeki mart, nisan ciivarı :D

      Sil
  17. Aiyyyy hemde frambuazlııııı en sevdiğim ayyyyyy artık şaşırmıyorum amaaaa yapmıştır inanırım dedim hayırlı olsun oooooo denizde kum derinde sen :)) kapağı çok hoş demek en çektin yaaaaa ne rahatsın amaa ben olsam alıp kendim bakmadan yayınlatmazdım belkiii ne güveniyosun ama okuyucularınaaaa :) inşallah bu yayınevi daha hayırlı daha uğurlu gelir gerçi 3. kitabını çıkardın ve inanıyorum ki bunu da çok sevcez bundan ala uğur olmazdı dimi. söyleseneeee bu kitaba ne zaman başladın bence sen süper verimli bir yazarsın maşallah bence 4 mevsime kitap çıkarabilirsin bileeee :) kitabın adı çok hoş yaaaaaa ama frambuazını tek başına yedirmeyiz yani yedirmem valla çok fenasın niye ki hayat bize kalsın olmaz. amaaa sade ve derin, derin mavi, mavi.... bekliyodum ben kitrabın adını şaşırttın ama çok hoş. tekrar hayırlı olsun en kısa zamanda gözlerinden öpücem yazılarının canım deep Allah sana bi kız daha nasip etti hadi gözün aydınlık, kalbin ferah, kaleminin ucu hep açık olsun kikikihh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alık balık.

      frambuazlı bence de en güzeliii :) ayy diğer kitaplarımı da hep 2 ay sonra gördüm ki :) kışın başladım ve günde bir adet yazı yazdım :) dört mevsim hömmmm iyi fikir bu :) frambuaz benim olsun hayat senin amaa :) ha haa bunu arsu da düşünmüştü. bu kez "mavi uçurtma" koymayı düşünüyodum. ama pembiş de çok sevdiğim için bi de pembiş olsun dedim ve meyveli :) yaz dondurması :) ay hadi sana da atama olsun inşşşşşaaallaaaah :)

      Sil
    2. çok güzel olmuş iyi ki böyle olmuş :) yine iki ayını doldurcan mı amaa? bence doldur haksızlık olmasın diğerlerine :D inşallah sağolasın. İlk günkü heyecanını koruyo musun :D paparaziii gibi oldu bu soru ama aynı heyecan var mı 3. kitabında da bunu merak ediyorum. :)

      Sil
    3. bir alık balık.

      doldururum tabii ya. kitabımı sizden sonra görmeyi sefiyom işte :) ay tabii hep heyecanlıyım ya yoksa hergün nası yazcam bloga de mi amaa :) heyecan var siz okuyup olumlu şeyler söleyince biraz daha iyi olabilirim :)

      Sil
  18. ay alır yerim ben bu kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek eren.

      bana da bırak ama azcık yaa :)

      Sil
  19. vuuuuu*-*
    süpeeeer tebrikler en kocamanından<3
    hayırlı olsun bol okurun olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leydi bag.

      ay olsun artık ne biliim böcüüüü :)

      Sil
    2. Şaşkin heyecanli insan :) olsun o kadar yaa di mi;)

      Sil
    3. lady bug.

      ivit hıhım :)

      Sil
  20. Yaaa bu ne hızz deeep :) Nur topu gibi 3. evladını da dünya gözüyle gördün demek darısı 4. başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      ayy bilmem artık olur mu yaaa :)

      Sil
  21. Sen frambuazlı pasta da yapıyorsundur kesin.

    YanıtlaSil
  22. Çoook sevindiiim!!!! Deep'cim tebrikler, yine harikasın, ne kadar üretken bir yazarsın, yaşasıın!! harika bir haber bu, okumak için sabırsızlanıyorum... dün gece rüyamda seni gördüm, canım sıkkındı biraz, sen de espriler yapıp beni neşelendirdin, bak rüyam çıktı işte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      heeeey sen seviyon benim kitapları ne hoş bişi bunları sölemeeeen :) ayyyyy sevinddim öyle yaptığıma sen üzgün olunca gel bana güldürürüm kii seni vallaaa :)

      Sil
    2. ne kadar iyisiin, çok sağ ol:) bu arada kitabın bugün yarın elimde olacak inşallah:))

      Sil
    3. eren o.

      sen de öylesin ki :) ayyy valla mı çok heyecanlı yaaa alınca söle yaaa :)

      Sil
  23. dur biraz ne diyosun sen , daha yeni tanıştık ya ondan anlamadım heralde hızlıca okuyunca kitapların adı mı karıştı birbirine ben mi dolaştım neyse netice de kitabın hayırlı olsun tebriik ediyorum, benim bebklerin biri yine kustu da kafam allak bullak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serious lily.

      ayyy bebek kusmasından nolcak yaaa öp onu benim için :) bu 3. kitap oldu, yazıda komikli yazdım isimlerini de ondan yaa :) sade ve derin/derin mavi/frambuazlı hayat. :)

      Sil
  24. hayırlı olsun devamı gelsiiin deepp ^_^ ayy röportajı da okudum bi 3. bölüm daha çeksenize yaa :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fok bıyığı.

      röportaj mı hımmm olabiler tabii. du kreatife sölüyüm soru düşünsün :)

      Sil
  25. Frambuazlı pastayı ben de pek severim mihihiğ hayırlı olsun öperim:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşenur.

      ayyy en sevdiğim pastaaa :) mirsiii :)

      Sil
  26. bende çok severim Frambuazlı pastayı :) efendim hayırlı uğurlu olsun inşallah yolu açık olsun ... bu arada fotoda harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      çok thanx ediyorum kiiii :)

      Sil
  27. Sana ceza, blogumdaki okumadığın yazıları okuyup, yorum yapıyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      ahhhh çok ağır ceza buuuuu :) ya ben senin bütün yazılarını okuyom ki hep ve hepsisine yorum yapıyorum ki akıllım :) yarın gelcam kiiiii :)

      Sil
    2. Ama biriktirmişsin gene hocaşişko :)

      Sil
    3. irem yağızel.

      bitiririm kiii çok çok okumak güzel oluyoooo :)

      Sil
    4. Eve gelince bir sürü bildirim görmek güzel oluyo ya :) Teşekkürler :)

      Sil
    5. irem yağızel.

      eveeeet öyle olur işteee :)

      Sil
  28. YA BU KADAR TATLI OLMAK ZORUNDA MI KİTABIN?

    ya da sen?

    hızını alamadığının farkında mısın? sana güvenmiyorum artık heran kiitap çıkarabilir gözüyle bakıyorum :)) hayırlı uğurlu olsun. inşallah tez vakitte elimize ulaşır, okuruz. 3 oldular demek, tebrik ederim caaaaaaanıııım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anşe.

      oku bakalım sevcen mi :) bi de iyi misin seeeeeen yaaaa :)

      Sil
    2. kapağı çok güzel ama. Bu sefer yoğun mavi yok, sevdim, siz hepinizde mavi huy, bende değil, gıcık oluyorum asdfg
      iyiyim tabi. bir kitap daha gelecek mi Deep? şimdiden söyle şaşırmayalım. gerçi artık şaşırmıyorum ama neyse :D

      Sil
    3. anşe.

      evet sen çok seversin tatlı ya dua et sufleli hayat demedim :) sen bu kitabı seversin bence :) ay hep mavi olmaz ki de mi :) kitap bilmem ki artık işallah olur yani :) iyisin tamam. ama uğra arada yaaa kayıp olma lost yapma :) dernek noldu. neyse ki twitırdan izliyom seniiiiii :)))) okuyom zekalı şeysilerini :)

      Sil
  29. Sürprizler her zaman güzeldir. Hayırlı olsun. Kapak çok sevimli.Adı gibi tatlı, güzel sonuçlar yaratsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      çooook teşekkür ederiim kiiii :)

      Sil
  30. Deep, elimde kullanmadığım bir eşya varmış :) Bari çekilişi başlatayım. Okumadığım kitaplar için de ayrı yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      çekiliş yarın duyurcam kuuuu :)

      Sil
    2. Ay duyur da katılımlar artsın, yoksa kahve yanına gidecek :))

      Sil
    3. irem yağızel.

      duyurcam bugün de kahve yanı ciciş yaaa ona da gidebilir kii :)

      Sil
    4. Sooooon 2 güüüün *.*

      Sil
    5. irem yağızel.

      benim tutkum ve çitlembik de duyurdu bakalım hayırlısııııı :)

      Sil
    6. Ya sanki Kahve Yanı'na gidecek ki zaten ooo piti piti yapıcam artık :)) 2 Kişi var ya :))

      Sil
    7. irem yağızel.

      ivit gördüm ikinci arkadaşı da. bu kez böyle olsun bakalım. bi daakine daha çok kişi olur artık yaaa :)

      Sil
  31. sen yazmadan nasıl duracaksın yahu? :) Benim de dr'dan siparişler gelse de frambuazlı hayat'a kavuşsam, ilk yorumlara yetişemiyorum ama ilk kitabını okuyan ben olayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek eren.

      ayyy olursun sen ya ilk valla :)

      Sil
  32. Mimledim ki seniiii ^-^
    http://sizleriizliyorum.blogspot.com.tr/2015/08/mim-4.html
    Gir bi oku ve yap bakalıııım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      yarın veya öbürsü gün yapıcaaaam :)

      Sil
  33. Hayırlı olsun... Bol bol okunsun... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      tişkürler yaa. işte blogçu arkadaşlarımız okuyo genelde :)

      Sil
  34. Hayırlı uğurlu olsun canım. 3. kitabını çıkarmışsın ne güzel. Bana da kendi kitabımı çıkarma konusunda umut veriyorsun. Umarım satışı bol olur, ben de en kısa zamanda alıp okuyacağım ve yorum yazacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere.

      ay tabii olur ki kitabın. zor değil kitap çıkartmak :)

      Sil
  35. ne güzel yeni kitap gelmiş hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destina.

      ayyy çook teşekkür ederiiim :)

      Sil
  36. Sevgili deep ne kadar mutlu oldum anlatamam. Canım hayırlı olsun. Ne mutlu sana 3 tane çocuğun oldu...:) Kitaplar yazarların çocukları gibi... Ayrıca Gece Kitaplığı yayınevinden çıkarmana da sevindim.Çünkü bu yayın evi ile çalışmak çok güzel. İnsanı yormaz. Verdiği sözü yerine getirir. Diğer yayın evleri gibi değil. Ben de ikinci kitap olarak 130 a yakın sosyal ve felsefi denemelerim var onları bir kitapta toplayım istedim. Denemlerim olarak. Ama bu aralar hiç bir şey yapamıyorum. Havalar da çok bunaltıyor. O yüzden.. Diğer taraftan romanıma da başladım. Ne zaman biter bilmiyorum. Canım tekrar tebrik ediyorum. Kitabının şansı da yolu da açıkolsun. Bereketliolsun. Çok okurlu olsun... Sevgiler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanife mert.

      evet yayınevi iyi çalışıyo gibi gözüküyor şimdilik :) işallah hadi yeni kitabın olur yaaa. ama bu sıcakta zor haklısın bir ay sonra filan başlarsın hazırlığa :) ayy ikinci roman ha oleeey :) çok çok sağol kiiii :)

      Sil
  37. çok sevindim tebrik ediyorum :)
    en güzel dileklerimi yolluyorum, bu kitabında diğerleri gibi çok iyi olduğunu düşünüyorum,
    en kısa zamanda alacağım inşallah.. Kapağı da adı da çok güzel :)
    sen hep yaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren.

      çook teşekkür ederiiim. yazarsın ki yine amaaaa işallaaah :)

      Sil
  38. Deep hızına yetişilmiyor abi ya :D
    Ben kitap çıkarsam ne olur diye düşündüm bir an..
    Katliam tabii ki. Ahahahhaha :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lily.

      ha haaa çok sert kitap olur de miiii :)

      Sil
  39. Bir de kitap için İstanbul'a geliyormuşum, tam bir heyecan patlaması olurdu *.* Bir ihtimal var artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      olabilir kiiiii amaaa :)

      Sil
    2. Ay çok güzel oluuuuur :)) *.*

      Sil
    3. irem yağızel.

      ivit. tadından yenmez :)

      Sil
    4. Ya hani şu serüven ve anı izleme diye bir şey var mı ama ben hep öyle hayal ettim :)) Her gün heyecanla işe gider gibi kitabı kontrol ediyorsun sankii :))

      Sil
    5. irem yağızel.

      heheee, çok heycanlı bişi yaaaa işteee :)

      Sil
    6. Eğer o koşturma aklımdaki gibi olursa, İstanbula'a yolcuyum :))

      Sil
    7. irem yağızel.

      hadi o zaman hayırlısııı :)

      Sil
  40. maşallah.... tuu... tuu.. tuuuuuu...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fuzuli.

      kaçak fuzuliiiii gelmiiş :)

      Sil
    2. hani...
      nerede...

      ııyyyk...

      sıcaktan sıcaktan :)))

      Sil
  41. Vaaayyy! Seriye bağladın işi. Harikasın! Yine tüylerim tiken tiken oldu. :) Haber verdiğin için çok teşekkürler. :) Ayrıca frambuazlı pastayı kim sevmez. Ne güzel bir isim ve kapak olmuş. Çok çekici, benden demesi. Yolu açık olsun. Çok çok sevindim. Ve yine bi daha bi daha seninle guyuy duyuyoyum Deep! :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete.

      hep böle tatlı şeyler söle sen :)

      Sil
  42. Ya sen nasıl doğa üstü bir insansın. Bu kitap yazma da ayrı bir zanaat. Hadi ben test kitapları kaynak kitaplar yazdım. Sen kurdular. Bakma aslında ben de yazsam çok iyi korku kitabı yazarım. Hatta küçükken öyle yaprak denemelerim vardı. Stephen King hayranıyım dir. Kitap yazarlarını takdir ederim.herkes yapamaz. Kitaplar inin isimleri bile hoş. Frambuazli demek. Hayatı benzettigin şeyler...Harikasın. Ayakta alkışlarim seni. Sen uçuk kaçık bicirik birisin hissediyorum bunu. Biz şımarsak da bilinçaltındaki o tabular var ya ortaya bir Haseki sultan çıkartır. Eee cok gevezelik yaptim Saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın.

      :) iltifat ettin yani de miiiii kikiki :)

      Sil
  43. ooo analı analı inşallah :)) bi kız futbol takımımı kursak diyorum ne demeli bu fikree ? :D Ellerine sağlııık hayırlı olsuuun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıla duran.

      ha haa eveet :) takım kurarız bee nolcaaak :)

      Sil
  44. Hayırlı olsunn, tebrikler, başarılar :) İssmi de çok güzelmiş, kapağına da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  45. Heey, heyecanının geçti mi bari bugün biraz :) yine kitap sonrası molası :) bu küçük molada ne yapıyorsun merak ediyorum. Bak ben telefonuma kitabının fotoğrafını yükledim. Bakıyorum, mutlu oluyorum, duygulanıyorum. Kitap henüz elimde değil, senin eline ise ne zaman geçeceği meçhul. Yayın evini arayıp gizlice kapına bırakmalarını isteyeceğim ama adresini bildiklerinden şüpheciyim, diğer yayın evi bilmiyordu ya :) bu arada yayın evinin adı serüven diye gözüküyor sitelerde, gece kitaplığı demişsin sen, aynı yayın evinin ayrı bir kitap dizisinin adı filan mı? bu kitapta hiç okumadığımız iki bölüm var yani, öyle mi? yeni yazılar eklemen ne güzel, çok merak ediyorum. Kitabı yememek için yanıma pasta alacağım, içi de dışı gibi tatlı belli ki :) çok sevindim deeep, en minik, en tatlı kıza kocaman sevgiler :) onu görmek için sabırsızlanıyorum, söyle çabuk gelsin bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıl taşı.

      daa geçmedi ki. kitabı elime alıp şöyle bi hafta filan elimde taşıyınca geçer biraz :) evet ya başka türlü hiç mola veremiyom de miii :) bak nabıyom söleyim. biraz blog okuyom. blog hep açık yine bol bol bakıyom. çok sıcak ya akşam ve haftasonları hep duş yapıyom evde. bol film izliyorum. bol kitap. değişik bişi yapmıyom. biraz zihnimi dinlendiriyom iştee :) ayyy telefona ha. çok sevdim bu fikri :) bu hafta geçer yaa :) adresimi bilmiyolar, kim olduğumu bile bilmiyo iki yayınevi de. arada bir sürü insan var :) gece kitaplığı yayınevinin yan kuruluşu imiş ben de kapağı görünce öğrendim yani idefikste görünce :) nette baktım anladım :) evet ilk kez yazdığım iki tarz da var bakalım :) ayyyy bu kitap evet tatlı oldu sanki. frambuazlı pastayla iyi gider herhalde :) eveet o en minik :) tamam gelsin sölerim :) hadi kız fram koş ablanaaa :)

      Sil
  46. aman sakın söyleme sürprizi, hıh, hiç merak etmiyorum ki :/ hadi söyle yaaa :) bari tahmini olarak tarihini söyle, olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıl taşı.

      taam sölücem yakındaaaa :)

      Sil
  47. aaaaaaaaaa yeni kitap yaşasın ki. :) ben buralarda olmasam bile ajanım var benim. :) devrim deep'in kitabı çıkmış git bi çocuğu tebrik et dese hiç haber vereceğin yokmuş. :/

    frambuaz en sevdiğim şey, haliyle bu kitap da bana ithaf edildi değil mi deep? :D ayy çok sevindirik oldum. tebrikler, tebrikler, tebrikler. erguvan da severim ben.

    ayın 16'sında dönüyorum buralara. yazı yazamadım ya, avuçlarımın içi kaşınıyor. ayyy Çin'den selamlar deepsi. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drama.

      haber verdim kiiiii sen görmedin herhalde yorumlardaaaa :) sana ithaf olabilir ki neden olmasıın :) ben de erguvan da frambeyaz da sefiyom :) çin mi ne çini yaaa niyorkda çin mi var. yoksa çin mahallesi miii :)

      Sil
    2. Niyorkta çin mahallesi :D süper ya benim aklıma niye gelmedi bu :D cevap ver kaçak drama napıyon çindee???
      Devrim abiye bi blog açtıramadık ya daha bişi demiyorum :D
      Deep gel biz blogları kapatalım bu cadı da göremesin blogları korksun azıcık :D devrim abi blog açmadan blogları geri açmayız diye de protesto ettik mi tamamdır ne dersin :D

      Sil
    3. betül.

      ayyy üzme dramayı yaban ellerdeeeeee :)))))

      Sil
  48. Ya ben hikaye yazmaya başladım. İki tane. Bir arkadaşım da yayınla deyip deyip duruyor. Wattpad de yayınlamayı düşünüyorum bitince. Nasıl olur sence ?

    Bi de blogda ismimi değiştirdim. Pianist oldu ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      iyi olur bence. gece kuşu ne güzeldi yaaa ama olsun pianist de güzel yoksam piano mu çalıyon yaaa :)

      Sil
  49. Tebrikler deep, yine süperdin, kitabının ismi de kapağı da süper ^^ Ama telefondan mı girdin postu? Bade ve serin falan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      komikli yazdım ondan yaaaa işteee :)

      Sil
    2. anladım, ama güzel olmuş, çok tatlı ^^

      Sil
    3. tuhaf şeysileri dükkanı.

      oleeeey :)

      Sil
    4. Gerçi sen yaparsın da olmaz mı, darısı benim başıma =D

      Sil
    5. tuhaf şeysiler dükkanı.

      tamam başına darılar gelsin senin :)

      Sil
    6. Sonra da tavuklar mı gagalasın =D

      Sil
    7. tuhaf şeysiler dükkanı.

      hayııır yaaa olmaz darılar gelmesin tamaaaam :)

      Sil
    8. Tamam, çikolatalar, kekler, lolipoplar dökülsün, gökten üç ton aburcubur düşsün, sonra hepsini paylaşırız =P

      Sil
    9. tuhaf şeyler dükkanı.

      ayyyy tamam düşsün abur cubur oh :)

      Sil
    10. İşte abur cubura karşı koyamayan, gerçek deep =D

      Sil
    11. tuhaf şeyler dükkanı.

      yaaa valla acaip aburcuburcuyum ben yaaa :)

      Sil
    12. Al benden de o kadar =)

      Sil
    13. tuhaf şeyler dükkanı.

      :) bak dün akşam mesela tv izlerken yedigün portakal tuzlu çekirdek dondurma ve üzüm yedim kikiki :)

      Sil
  50. aaaaa hayırlı olsun yeni kitabıııın :))
    Kapak çok tatlı olmuş ya çok sevdiiim :D
    Ay benim en yakın zamanda Kadiköy'e gidip almam lazım kitabı ya, yaz bitti bitecek :( Çok meraklandım bak şimdi ya :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra ünal.

      ya netten alsana daha kolay yaa :)

      Sil
  51. hayırlı olsun, frambuazı çoook severim. çok merak ettim kitabı, edineceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra yağız.

      çok teşekkür ederim kiiiii :)

      Sil
  52. hayırlı olsun, frambuazdan sonra karpuzluyu bekliyoruz yaz kitabı niyetine :)

    YanıtlaSil
  53. D&R'ı şikayet ettim, bugün yarın gelicek kitaplar *.*

    YanıtlaSil
  54. BOL SATIŞLI OLSUN
    haırlı olsun yeni kitap
    frambuazlı pastayı ben de cok severim
    tebrikler tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavianne.

      tişkür ederim yaaa. aman satış önemli değil ama okunsun işallah yaaa :)

      Sil
  55. Ay ne güzel yaa.. Gördükçe, duydukça seviniyorum valla. Orda burda "varyaaa benim 3 tane kitabı olan blog arkadaşım var" diye hava atıyorum :)

    YanıtlaSil
  56. Yeni kitabin hayirli ugurlu olsun Deep, kitabin ismine bayildim :)

    Onceki kitaplarini Istanbula gittigimde kitapcilarda sordum bir turlu bulamadim en cok D&R lara sormustum sonra senin siteden arastirdim daha cok nette satiliyomus bi turlu edinemedim. Aslinda kitapcilarda da oldugunu soylemistin ama bana denk gelmedi herhalde neyse bununla birlikte okuyacagim kitaplarin artiriyor :)

    Insallah okuyucusu cok olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli mutfak.

      teşekkür ederim kiiiii :) dr da olması lazım ama dağıtıcılar düzgün çalışmıyo yaa. kitapçılarda ne zaman olcak bilmiyorum valla kitaplarım ama netten almak daha kolay kii :) ay okunsun isterim tabii kii :)

      Sil
  57. İlk eline alan ve ilk çıktığı anda gören İrem'e bir alkış bekliyorum !! :) Ama tabii ki çıkartmışsın :)) Daha okuyamadım, sadece o bana bakıyor ben ona :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      evettt ya hem sen ilk gördün hem benden önce gördün hem de kitabı en hızlı sipariş edip eline alan sen oldun yaaa. evet kocaman bi alkış ki sanaaa. bütün çektiğin fotoları da koycam kiiii blogumaaa :) okursun ki sonra kışın kiiii işallah acelesi yok kiii :)

      Sil
    2. Sanki bu kış da sınav günleri kitap okuyarak gireceğim hazırlanacağım gibi geliyoooor :/ Özellikle bu kışı bekliyorum ve bu yaz bana yaramaz hiç, ben kış insanıyım :)) Bu arada doğum günüm sonbaharda *.*

      Sil
    3. irem yağızel.

      ha haa tam sınav zamanı kitap okuman geliyor de miiiii :) kitap daha keyifli tabiiii :) ben de sonbaharcıyım sona da kış. ayyyy en güzel mevsim en sevdiğim mevsiiiiim :)

      Sil
    4. Sınav gününe gelen hep benim doğum günümde oldu :)) Bu sefer Cumartesi olucak galiba :))

      Sil
    5. irem yağızel.

      heeey cumartesi olması daha güzel tabiiiii ne güzeeeel :)

      Sil
  58. Hayırlı olsun çok sevindim, son iki kitabını beraber alırım:)

    YanıtlaSil
  59. İlk 100 bitmiştir heralde kapış kapış dimi :) Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam zeka.

      ay ben elif şafak mıyım kiiii :)

      Sil
  60. Hayırlı olsun yeni kitabın.Birçok blog yazarının hayalidir kitap yayınlayabilmek ama sana bir değil 3 tane nasip olmuş. Başarılarının devamını dilerim :)

    arslanyusuf.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf arslan.

      teşekkür ederim. darısı başına o zamaaaan :)

      Sil
  61. sana geliyorum rabbim , bu ne hız güzel kardeşim biz daha taslak yazamadık :D roman istiyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      roman ne zaman yazcam yaaa uzun iş :)

      Sil
  62. Drama`da görünce aa nasıl ne zaman olup arşiv çalışması yapmak zorunda kaldım. Ne güzel kapak olmuş o öyle. Hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leydi viç.

      mersiiiiii. evet kapak tatliş oldu yaaa de miiiii :)

      Sil
  63. Cidden ya, roman yazsan belki tutturursun, gittim kitapta 'şurası sorulacak, burası sorulacak' deyip deyip durdum. Gidip değiştirecektim hatta :))

    YanıtlaSil
  64. Hayırlı olsun Deep, ne güzel haberler bunlar.
    3.Kızın da eminim diğerleri gibi güzeldir.
    İstediğin başarınn daha fazlasını elde edersin umarım.

    Ve benim kitabım tanıtımı için yazdığın yazıya da çoook teşekkürler, çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil