19 Aralık 2015 Cumartesi

SADE MAVİ FRAM




Yıl sonu yaklaşıyor ya ne güzel hem kendimizi yenilemek için bir fırsat hem de benim beşinci yılım doluyor blogda. Beş yıldır aktif olan başka blog arkadaşlarım da var. Yani beş yıldır burda arkadaşız ne güzel bir şey bu.

Dördüncü yılımda geldi benim ilk kitap, geçen yıl, bu yıl da iki kitabım geldi. Bu kitaplarım buradaki arkadaşlarıma armağan oldu. Burda biz bizeyiz hep ne güzel. Yani blog arkadaşlarım için hep bu kitaplar.

Son zamanlarda, kitaplarımı okuyan arkadaşlarımdan gelen yorumlar var yine. Şimdi bu yazıların linklerini vereceğim size.

KEZBAN ŞAHİN TAYSUN

Saygın yazarımız daha önce Derin Mavi adlı kitabımı okumuş yazmıştı, o yazı yanda arşivde duruyor. Şimdi de Sade ve Derin'i okuyup yazmış. Tıklayınca iki yazı da geliyor şimdi.


DR. COFFEE

Sevgili kafi de Frambuazlı Hayat'ı okuyup çok şeker yorumlamış. Bir diğer yazısında bu kitaptan alıntı yapmış ve başka bir yazıda da aldığı kitaplarla birlikte bu kitapların fotosunu çekmiş. Son günlerdeki üç yazısı bu yazılar. Kitabıma uygun şarkı seçmiş ki bu da çok uygun düşmüş yaa.





Not: Bloglarda teknik bir arıza olmalı. Çünkü, birçok arkadaşımızın blogunda üye sayısı bir anda düştü bugün. Belki de blogger, aktif olmayan blogları temizliyor. Ya da üyelikle ilgili bir arıza olmalı. Geçer yakında.

91 yorum:

  1. Hee ben de şimdi Allah Allah bu sayı neden düştü ki diyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilk yorummuşum :) Bi dilek tutiim :)

      Sil
    2. handan.

      eveeet şampiyon olduuun seeeen oleeey :) sayı düşüyor hepimizde, olmuştur bişi düzelir yaa :)

      Sil
  2. 5 yıl vayy bee :D
    Benim de 2016 4. yılım olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli müzeyyen.

      eveeet eskidik ama di mi yaa :)

      Sil
  3. Ay yaa uc yaziyi da koymuş :D fram'in uste oldugu, yorumdaki fotoyu koysaydin.. simdi dicekler bu kiz nasil deep'i altta birakir :D
    Nice beşli onlu yillara :-)
    Kezban sahin taysun'un da yazisina bakiim hemen :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      o fotoyu da başka yazıma koyarım kii :)

      Sil
  4. hee ben de diom noliyoz herkes mi terk ediyor beni arada bi iki düşerdi de bu kadar çok hiç olmamıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bira garip seyma.

      olmuştır teknik bişi. benden de bugün 40 kişi düştü yaa :)

      Sil
  5. Darısı bana, kaçmam hemen inşallah. İnstagram da açtım Deepcan ^^
    Senin ilk kitabını sepete attım. Frambuazlı Hayat tükenmiş ama. :(
    Onu da bulacağım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem fili.

      ay sen kaçma amaaa tatlişlerdensin ki yaaa :) kitap yurdu ve insancılda var, idefiks ve dr de tükenmiş ama yeni yılda olcakmış :)

      Sil
  6. Ben de de sayılar ha bire düşüyor sebebi ne ki?Bu arada tebrikler benim de 7 yıl olmuş.Sadece 2009 yazmamışım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parıldayan çiçek.

      bende 50 oldu düşme. bir arıza olmalı. düzelir birkaç güne. bir de diyorum acaba kapatılan blogların temizliğini mi yapıyor bloggger. anlarız yakında yaa :)

      7 yıl kutlarım ne güzeel. işallah daha yıllarca yazarız yaaa. görüşürüz ki yinee :)

      Sil
    2. İnşallah daha nice yıllara gönülden.

      Sil
    3. parıldayan çiçek.

      eveeet, shining floweeer :)

      Sil
  7. Bak,sustum kaldım,okuyacağım ben seni ama biraz daha sonra,çünkü okurken ha ya evet,aaa aynı falan demek istiyorum.Tanıdığım birinin kitabını okumanın zevkine varmak istiyorum.İyisin sen,kendiliğinden derinsin,yapmacıklı derinlik yok sende.Derin olmalıyım diye kasmıyorsun,derinliğin otadan geliyor.Yazdım geçtim işte,oku aldığını al,gerisini zorlama,sanat eseri yaratmaya çalışma diyorsun.Bakana,okuyana göre değişiyor derinlik zaten,sen tek bir kelime yazarsın karşındaki roman görüp okur,sayfalarca yazarsın adam içinden tek kelimeyi görür onu okur.Kasmıyorsun işte o yüzden böylesine sade ve derinsin,belki oraya sadece bir çizgi çeksen,çizgiyi çekiş şeklinden ne demek istediğini anlayacağız,o duygu bize geçecek,gözlerimiz dolacak,"ne yazdın be derin,yalnız çok pis yazdın" diyeceğiz.Nasıl da bulmuşsun adını,nasıl da uymuşsun adına,hep var ol,nice nice beş seneler gör.Anne ve babanın ellerinden öperim saygıyla.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      bu sefer güldürmedin ama yutkundum gözlerimin kenarından yaş aktı işteeeeee :) gözüme blog kaçtı :)

      Sil
    2. Bu sefer güdürmedi diyosuuunnn,aha bak güldürdüm,hep gül sen :))

      Sil
    3. sevda şahin.

      pikiki :)

      Sil
  8. Yeni yılda yeni kitaplara... :) :)

    YanıtlaSil
  9. Hehehee yaw ne düşünsem yazıyon, ben de diom hızla takipçi sayısı düşüyor ne oldu acep... Bi baktım sen de yazmışsın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ha haaa öyle oluyor de mi amaa :) benim bugün 89 kişi oldu düşen :) teknik bir arıza olmalı. bir de belki blogger temizlik yapıyor da olabilir, blogunu kapatan eski arkadaşlarımızın bloglarını hekırlar ele geçiriyor, belki bir temizlik oluyordur. :)

      Sil
  10. Nice yıllara ve kitaplara:) benim bile 3 yıl oldu inanamıyorum... takipçi sayısına açıklık getirmeniz çok iyi oldu :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      size de nice yıllar. sizin blogunuz öyle değerli ki. güvenilir başvuru kaynağı, sağlam yazılar diyorum ben :) takipçi sayısı herkeste düşüyor. twitırda da arkadaşlar belirtmeye başladı. bugün benden düşen üye sayısı şu anda 96 oldu :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni:)

      Sil
    3. gül akça.

      gerçeği söyledim iştee ben de mutlu oluyom ki zaten yazılarınızı okuyunca :)

      Sil
    4. Sağolun :) ben de sizin yazılarınızı okuyunca hem mutlu oluyorum hem de her şeyden haberdar oluyorum.. çok güzel :)

      Sil
    5. gül akça.

      hayat ne güzeel yazmak ne güzeel :) yazmanın gücü adınaaa oleeey :)

      Sil
  11. Oooo daha bereketli yılların, paylaşımların zengin, kitapların bol olsun!!
    Şu aralar herkes dert yanıyor Deep! takipçi sayım düşüyor diye, bana da soran çok oldu, benim az olduğu için pek oynama yok, 2-3 falan olursa, google ne yapacak ki takipçi sayısını aktif mi değil mi diye kontrol ediyor onu da anlamadım, çok mu önemli ki bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore fenomeni.

      senin de öyle olsuuun kiii :) şu anda bende düşen 106 kişi oldu. google nabıyor bilmiyorum. tahmin ettim ben, belki kapalı blogları siliyorlardır, ben benden gidenlere bakıyorum, çözemedim durumu. ama teknik bir arıza da olabilir, bakalım. veya yoksa izleyici üyelik sistemi mi kalkacak acaba. bir de bakıyorum, yeni arkadaşlarımız değil gidenler, sanırım daha eskiler. üye sayısı önemli bişi değil ama yani okuduğumuz blogları bulmak açısından önemli sanırım. anlarız yakında yaa :) ben ilk blog açtığımda, 2011 başında bir şok olmuştu benzer, bütün bloglar kapanmıştı, yanlışlıkla, sonra düzeldi ama. geçer herhalde :)

      Sil
    2. Ayyy teşekkür ederim Deep! hayırlısı olsun ;) -Google bir enteresan olmaya başladı, en son başıma gelenlerden sonra zaten gittim site aldım :)-
      Olabilir, baya çok düşmüş ki, düzelir inşallah! Ama bloglar arası gezinirken denk gelmişti, gfc zaten kaldıracak falan deniliyormuş ama tee ne zaman hala aktif, dediğin gibi kapanan bloglar falan düşüyorsa, teknik arıza ise düzeltirler herhalde bir sürü müh. var sonuçta :) Gezdiğim blogları sekmedeki dosyamda topluyorum, garantiye aldım :)

      Sil
    3. kore fenomeni.

      :) ben de açtım site yakında ama ilgilenmiyorum şimdilik sadece bloga bakabiliyorum. düzelir bence de. vardır bir yolu bakalım :) ben üye olmadan dolaşıyom zaten. ordan oraya hoplaya hoplaya :)

      Sil
    4. Bende öyle Deep! siteyle uğraşmıyorum daha :) Senin hoplaya zıplaya takılmana hayranım ki, süpersin, daldan dala daldan dala... Sana üyelik sökmez, sen çat kapı gelen misafir :)

      Sil
    5. kore fenomeni.

      :) dikkatliyim ve hızlıyım bloglar arasında. bir de kimseyi unutmam, hafızam çok güçlü. bir de blog için not defterim var yaaa :)

      Sil
    6. Beni unutma yeter Deep! hahaha çok bencilim dimi :)
      Ne kadar güzel, benimde var ki ;)

      Sil
    7. kore fenomeni.

      seni seniiiii :)

      Sil
  12. Benim takipçim artmış 40 olmuşş :)

    Frambuazlı hayat yok satıyor sanırım.D&R ın sitesinde de yok ama bende diğerlerini alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meryem çandır.

      evet gündüz görmüştüm senin 40 olmuş. daha da artacak ki. bugün senden daha eski blogçularda üye sayısında bir düşüş var. bloggger ile ilgili bişi olmalı. çözülür anlarız yakında.

      fram hayat, kitap yurdu ve insancılda var. dr ve idefikse de gelir yakında :)

      Sil
  13. Frambuazlı Hayat ne güzel bir isim:) nice yıllara bu arada benim de 7 kişi birden eksilmiş....yapacak bir şey yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      hepimiz hep burda olalım yıllarcaaaa :)

      Sil
  14. 5 çok cici bir sayı ki nice blog yıllarına çudutuuu hocam senin hep ama hep burada olmanı dilerim ki sen hep yaz tamam mı neolur .En çokta neye üzülürdüm biliyon kızların doğduktan sonra gelmiş olsaydım yani kitaplar çıktıktan sonra çok kötü olurdu ya o her birinin haberini almanın mutluluğunu hiçbirşeye değişmem yani şu yazıyı okurken o ilk kutlama günleri geldi ya aklıma diğer blog arkadaşlarıyla beraber senin mutluluğunu hepimizin paylaşması ne güzel burası ne güzel işte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayy ama en çok senin hakkın var ki blogumda yazılarımdaaaa. bi kere yorumda birincisin. bütün yazılarıma yorum yapan tek kişisin. sonraa, en derin yorum yapansın, benim yazılarımdan yola çıkıp kendi düşüncelerini anlatıyon yorumlardaaa, en sevdiğim ve en güzel yorum tarzı buuu. sonaaa, yazılarımı ve kitaplarııı en iyi bilen ve hatta ders gibi çalışan, listeler yapan, filmler, kitaplar, kitaplardan sözler alıntılar. ayyyy sen en birincisiiiin işteeee :) eskiden çalıkuşu vardııı, ondan sen devraldın işteeeee :) hep molcam ki burdaaa :) ha haa evet kızçeler elinde doğdu ha haaa :) evet o günler hiç unutur muyum. geceleri okuyom çok duygulanıyom kiiii. :) bi de erasmus duası var amaaaa :))))

      Sil
    2. Hiii,anaaa,ne kadar kıskandım yaaa,güya da kıskançlığımı falan törpülemiş,nirvanaya şu kadar yaklaşmıştım yaaa,teeee,şimdi baştan başlıcam yaaa,ama böyle çok kıskançlıklı yazmışsın derin yaa,tamam o çok eskidir de,bizi de ezip geçmişsin yaa.Efenim,sayııınn Arsu,nasılsınız efenim,çok çok saygılar efenim,biz de derin beyi pek bir sever takdir ederiz efenim,ben sizi meşgul etmeyeyeim efenim.Saygılar saygılar saygı say sa ssss

      Sil
    3. sevda şahin.

      kıskanma onuuu bak onun yazılarını okusanaa, hem iyidir hem iyi yazar, sen çok seversin onuuu. ezmem ayol, acılı ezme miyim ben :) arsu, son 2.5 yıldır blogumda yazdığım yaklaşık 1250 yazının tümüne yorum yaptı hem de ne yorumlar biçoğu bikaç sayfa sürdü. bi de eskiden çalıkuşu vardı o da öyleydi ama o ilk 3.5 sene tüm yazılarıma yorum yapmıştı. bi de, arsu ile çalıkuşu sürekli eski yazılarıma girip tekrar yorum yaptılar yaa. kitaplarımı da yazdılar, filmlerini çektiler işte öyle şeyler. sen yenisin ama sen de eskiycen işteeee sen de kanka oldun ki artıkın yaaa doktorişkoooo :)

      Sil
    4. Çoktan fittim baktım ki olm,kıskancım ben,ööle yazıyom çiziyom ,yok değilim falan ama yalan ,içimde canavar var benim,eliyınım ben,Çapi ısırdı eliyın oldum,sen de kanka oldun ki derinişkoooo

      Sil
    5. sevda şahin.

      ha haaa elyın doktor o çapi değil çaki o zaman :)

      Sil
  15. Takipçilerin azalmasını ben de fark ettim fakat aktif olmamakla alakalı değil. Çünkü yıllardır yazmayanlar bile duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolcu.

      olabilir evet. ben de üyeleri inceliyom anlamaya çalışıyorum. sorun sanırım üyelik mekanizmasının tekniği ile ilgili bişi olmalı. :) bi de şöyle bişi var, aktif olmayabilir ama blogu açıktır, ya da bize kapalıdır ama kendi görüyordur blog sahibi. ama çok sayıda blog var terkedilmiş ve sonra da adresi hacklenmiş, acaba diyorum böyle bir temizlik mi yapıyorlar. yapılsa iyi olur zaten bu. anlarız yakında düzelir her neyse o sorun :)

      Sil
    2. Ben de bakıyorum ama kimin gittiğini de anlamıyorum. Genelde okuyup yorum yazdıklarım duruyor. Diğerleri de hiç gelip gitmediği için unutulmuşlar herhalde. :)
      Ha şimdi bir şey geldi aklıma. Yoksa bizi hiç ziyaret etmeyenler siliniyor olmasın. :)

      Sil
    3. yolcu.

      yok öyle değil bence blogları hacklenenler adresleri silinenler gitti gibi. benden 119 kişi gitti. bi bakıma galiba temizlik oldu. aktif olmayanlar gitmiştir mutlaka :)

      Sil
  16. nice nice bizli yıllara deep :D bugün sonunda ben de bir kitabını sipariş edebildim ama Frambuazlı Hayat stokta tükenmiş çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      ewt yaaa sen de gitme bi yeree :) idefiks ve dr de kalmamış ama gelcekmiş yine. kitapyurdu ve insancılda var ama :)

      Sil
    2. sen nereye ben oraya deep :D

      Sil
    3. bi poşet kitap.

      ay bi de sen ne güzel bir hoş çevre yaptın kendine burda yaaa :)

      Sil
    4. nasıl oldu ben de anlamadım :D hepsi çok tatlı napiymm :)

      Sil
    5. bi poşet kitap.

      kendini de yabana atma amaa :)))

      Sil
    6. utangaç meymun emojisi niye yok burda yia :D

      Sil
    7. bi poşet kitap.

      :)

      Sil
  17. Deep sen aramızdan ayrılma emi sensiz blog alemi olmaz hani. Nice bloglu yıllara olsun. Kitaplarını unutmuş değilim.

    YanıtlaSil
  18. ben 5 yıldır varım belki biliyorsundur. aynı şeyleri bende düşünüyorum. bloglar instgrm , snapchat vs. şeyler ile önemini yitirdiler
    gibi geliyor. bizim nesil diyorum yarısı bıraktı blog yazmayı, üzülüyorum yaa :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buket yavuz.

      bilmem miiii :) olsun biz varız işteee :)

      Sil
  19. Beşinci yılını kutluyorum sevgili Derin, hep blog yazmanı, hep kitap yazmanı ve yazdıklarını hep okumayı diliyorum. Eski arkadaşlarının yeri tabi hep başka oluyordur. sürekli genişleyen bir alem burası bir o kadar da vazgeçen. çook uzun yıllar devam etmemiz dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.

      ay sen de eskisin artık yaaa :)

      Sil
    2. Biliyorum Derin, tekrar okuyunca yazdıklarımı, sitem gibi mi olmuş ne :)) öyle bir şey yok. Selamlar...

      Sil
    3. özlem b.

      tımıms affettim kikiki :)

      Sil
  20. Vayyyy deepp yaslanmissin sen ayol:)) Elinde bastonunla gel o hallerinide gorelim insallah. (Ay duami ettim beddua mi ben bile anlamadim:)) Ama valla iyi bir sey soylemek istedim haa:))
    Yani 5 ve katlarina demek istedim.
    Ama saka bir yana gercekten buranin olmazsa olmazisin. (Yanginda ilk kurtarilacak gibi olansin.:))
    Hergun duzenli olarak okuyorum seni ama yorum birakmiyorum, niye diye sorma, onu bende cozemedim daha. Gecen yaz D&R'de sordum kitabini henuz gelmedi raflarimiza dediler. Bir iki kitapciya sordum onlarda yok dedi. Kankama ve kizkardesime tembihledim alin mutlaka diye. Bi kismet olmadi kitaplarini alip okumak. Ama azimliyim:)) Sen hep bizimle kal, bizimle yaslan buralarda olur mu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mevlüde türk.

      netten almak kolay. istanbul ve ankarada da var bazı kitapçılarda.:) ayyy hep berabeer :)

      Sil
  21. Okudduuummm... okudduummmm.. yuppiiii (kafamda huni, elimde direksiyonum, konfeti dağıtıyorum şuan :p )
    Teşekkürler :) yaa sevindim şuan inan valla bak. Ben de dedim, bi kusurum mu oldu, bişey mi yaptım, "sorun sende değil bende , sen daha iyilerine layıksın" dedi de o sarışın barbie bozuntusu şırfıntıya mı kaçtı :p şaka bir yana, sağolasın. :)

    YanıtlaSil
  22. The post is amazing! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  23. Anaaaa... ben nasil kacirmisim bunu? Hic bilmiyordum senin kitaplarin oldugunu, kacmis gözümden.. blogunda yukarda yaziyormus, kör gözüm görmemis hay allah yaaa. Hemen not aldim simdi ücünü de, TR'de mutlaka alacagimdir hepsini. Hic kacari yok yani:) iyi ki paylasmissin bu yaziyi ben gitmeden:)

    YanıtlaSil
  24. Sorun hepimizin sorunu:)
    Deep blog diyince ilk aklıma gelen en sağlam blog senin canım. Nice daha 5 yılların olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplarla beslenmek.

      oleeeey sana daaa :)

      Sil
  25. Deep kalemin hiç susmasın...

    YanıtlaSil
  26. blogunun 5. dogum günü kutlu olsun...nice nice sicacik ,bilgilerle dolu yayinlar dilerim deeptone...darisi 10. yilina..sevgilerle

    YanıtlaSil
  27. En kısa zamanda bende kitaplarına fotoğraf çekip yorum yapıcaam^^

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel şeyler söylemişsin yorumda mahçup hissettim kendimi teşekkür :)
    Hep öyle olmaya devam edecek ki nerde olursam olayım.
    Bak babam eve girince şey der bu kapının ardında ne yaşadıysanız unutuyor öyle giriyonuz eve :)
    Ve biz gerçekten birşey yapmadan öyle bir etkisi oluyor dışardaki dünyadan kurtulunca mutluyuz ozaman yani.
    Bende bloguna gelince kendime dönüyorum anlıyor musun :)
    Dışarda ki ben değil yani.Burada benim ama.
    Mesela müzik listelerini topluyom
    çok üzgünüm dinliyom yumuşuyorum ve ya film izliyorum içine giriyom ama o filmdeki kararakterler gerçek hayat filminde ki gibi zaraarları olmaması sana dokunamamaları ama onları senin izlemen filmleri güzel kılıyor.
    Yani asıl ben ruhuma sayende iyi davranıyorum kitapların film müzik yazıların filan senin katkın çok asıl banane :)
    Geç kalabiliyorum yazılara bir de bugün yılın son gününde geldim diye hep diyorum senin yorumları okuman yeter ben yorum bombardımanına tutuyom diye senin tek tek cevap yazmasanda olur yorulma diye diyorum bende geç kalmasaymışım yazılara canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay aslı ben sana tişkir ederiiim kiii :) sizin ev mutlu tabiiii yaa bilmem miii :) blog anlıyorum evet seni. müzikler filmler ivit. ayyy yine ne güzel bişi söledin ki. yani bu sözlerin bak işte yeni yıl hediyesi banaa :) aman geç kal nolcak yaa :) evet teftişe gelcem demiştindi :) ha haaa aman çok yoruldummmm çok yazık banaaa hihihiiii :))))

      Sil
    2. sade ve derin fakültesi açılsın bir yerlerde bak ben okulda bile uyurum ozaman :)))

      Sil
    3. arsu.

      sen birincilikle bitirirsin o okulu yaaaa :)

      Sil
  29. Ne güzel :) İki kitabını okuyamadım daha. Mutlaka okuyacağım ama :)

    YanıtlaSil