10 Temmuz 2017 Pazartesi

TECAHÜL-İ ARİF


Tecahül-i Arif, Arif adlı down sendromlu bir çocuğun hayatını anlatan bir kısa film.

Geçen yılın yapımı olan filmi daha yeni keşfettim. Birkaç uluslar arası festivalde ödül kazanmış. Başrolde de down sendromlu bir çocuk oynuyor. Birçok ünlü sinema ve tiyatro oyuncusu da var.

Arif, bir mahallede annesi ile yaşıyor. Mahalle insanları ile de arası iyi.  Herkesle iyi geçiniyor, herkes onu seviyor. 12 dakikalık film gerçekten de başarılı ve insancıl. Duygusal da aynı zamanda.

Arif bir yandan yaşarken diğer yandan da dans öğrenmek istiyor. Film, duygu sömürüsüne kaçmadan bize hayatın bir gerçeğini gösteriyor.

Çok dikkat çekmemiş bu filmi bence herkes izlesin.

36 yorum:

  1. Yazını okuyunca hemen izledim.Güzel ve duygusal bir kısa film. Teşekkür ederim. Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Rabbim hiç bir çocuğu annesiz bırakmasın 😞o nasıl bir güzelliktir ki o ayna karşısında ki hali çok güzel di ..çok güzel bir film olmuş gerçekten anlamı ve duygusal.. lütfen böyle güzel çocuklarımızı kardeşlerimizi hor görmeyin onlardan sevgimizi ve bir parça tebessüm bu eksik etmeyelim 😊 emeğine sağlık güzel insan sayende güzel bir film izlemiş olduk sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      eveeet haklısııın :)

      Sil
  3. İzledim izlettimm :)
    Çokta beğendimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      heeey ne güzeel :)

      Sil
  4. Böyle güzel bir filmi izlememize vesile olduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mobil merkezi.

      göbek adım vesile olsuuun :)

      Sil
  5. Hemen izledim. Yaaa o nasıl bir güzelliktir öyle. Çok güzel ve anlamlı bir 12 dakikaydı :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka izleyeceğim ,paylaştım .
    Daha önce izlediğim bir film vardı o sandım değilmiş mutlaka bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      instaya da koydun gördüüüm :)

      Sil
  7. Dilerim ki Down sendromlu her çocuğun böyle bir annesi olur..ama hayali değil,gerçek.
    Kanala da bıraktığım yorum buydu,paylaştığın için teşekkür ederiz Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      di mi yaa :)

      Sil
  8. fragmanını izledim ,harika bir kısa film olmuş..izlenmesi gereken bir film..bilgi için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  9. Genelde özel çocuklarla ilgili filmleri takip ederim ama bu gözümden kaçmış hemen izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      bu da iyi film işteee :)

      Sil
  10. Adını duymuştum ama youtube da olduğunu bilmiyordum, sayende izledim. Çok beğendim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Mutlaka izleyeceğim,teşekkürler filmi paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      sen seversin öğretmeniim :)

      Sil
  12. Şimdi Hilmi uyuyor, uyanınca hemen izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  13. Arif çok sempatik,aynanın karşısındaki bakış atmalara bayıldım.
    Ve can evimden vuruldum, iyi ki öz bakımını yapabiliyor iyi ki Gül ablası var.

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      izle tabikide :)

      Sil
  15. anne olduğumdan beri daha duygusal daha salya sümüğüm çok duygulandım çok güzel bir film olmuş. sayende izlediğim için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilbercem.

      :) ne tatlı bir yorum buuuu.

      Sil
  16. Çok güzel, kesin izlerim :)

    YanıtlaSil
  17. iyi ki paylaşmışsın Deep sayende keşfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ra selin.

      çok iyi dı mıııı :)

      Sil
  18. Kısaymış da zaten, hemen not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      izle çok güzel yaaa :)

      Sil