6 Ağustos 2017 Pazar

ÇEKİLİŞ VE ETKİNLİK



ÇEKİLİŞ

Sevgili Senden Benden Bizden blogunun birinci yıldönümünü kutlamak için kendi çok sevdiği iki kitabını hediye ediyor. O ayrıca yazmayı seven ve güzel yazan bir arkadaşımız. Çekilişine katıldığınız gibi ayrıca yazılarını da okuyun. Son günlerde benim de ilgimi çeken bir yazı dizisi var. Osmanlı Türkçesini anlatıyor.


BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ

Sevgili arkadaşımız Fulya Erdoğan ilk kez bir blog keşif etkinliği düzenledi. Çok da hoş yazılar yazan Fulya'nın etkinliğine katılın. Bu etkinlikler çok faydalı. Hem arkadaşlarımıza kendimizi duyurmak için hem de diğer arkadaşları toplu halde bulabilmek için. Genelde bu keşif listelerinden giderim bloglara, kolaylık oluyor öyle.


BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ 2

Artık eskilerden olan sevgili Derya da Deli Kızın Bohçası blogunda bir blog keşif etkinliği düzenledi. Ona da katılmaca.


Serin bir hafta olsun inşallah vallası.

18 yorum:

  1. Desteğin ve güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim. :)) Mutlu oldum... Yeni bir blog keşifi de öğrenmiş oldum böylece hemen ziyaret ediyorum. Kocaman sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  2. Süpeeer! Güzel insanlarla tanışmak ve tanıştırmak çok keyifli ^.^

    YanıtlaSil
  3. Çok sekersindir seeen 😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. Etkinlikler hız kesmiyor desene.Hemen uğradım.:)

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın, etkinlikleri böyle toplu görmek de çok güzeeeeeeeeel!

    YanıtlaSil
  6. güzel etkinlikler..saol deepcim.. :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen uğrayalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Ne iyi yaptın bizlere de diyerekk. ^-^

    YanıtlaSil
  9. Hemen uğradım etkinliklere :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsine bir göz atalım o zaman.. Çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  11. gideyim de keşif etkinliklerine katılayım bari

    YanıtlaSil
  12. Keşfedeyim o zaman... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Çekişte Sherlock Holmes Gibi Düşünmek kitabını görünce hemen atladım. Keşifler keşifler keşifler :)

    YanıtlaSil
  14. Senden Benden Bizden blogunun birinci yıldönümünü kutluyorum. Bilgilendirmeler için çok teşekkürler Derin'ciğim :))

    YanıtlaSil
  15. Nice idea :)

    xx
    http://www.trendsandfashionblog.pt/

    YanıtlaSil
  16. şirin yorumlarınız için tişikkirler sevgili arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil